Barneklær, bæresjal, eller når jeg tenker meg om, så skal jeg til FRISØREN!!!![]()
Frisøren er deilig å unne seg da
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Barneklær, bæresjal, eller når jeg tenker meg om, så skal jeg til FRISØREN!!!![]()
Hehe.. viktig å tenke på seg selv også! Føler meg litt forfallen selv.. skulle hatt en make-over tror jeg.![]()
Ja da går jo alle pengeneBarneklær, bæresjal, eller når jeg tenker meg om, så skal jeg til FRISØREN!!!![]()
Jeg kjører bort fra byen når jeg skal til frisøren.. Farga hår, klipte det og kjøpte to produkter i fjor høst, og jeg betalte litt over tusenlappen liksom. Flotters!!Ja da går jo alle pengeneer så innmari dyrt hos frisøren
![]()
Ja, men det gjør ikke noe =)Ja da går jo alle pengeneer så innmari dyrt hos frisøren
![]()
Rett innstilling!!!Ja, men det gjør ikke noe =)
Det er jo penger jeg ikke hadde![]()
Det kommer til å bli herlig, kanskje du sovnerOg jeg skal ikke farge håret
Da kan jeg heller da en herlig hårkur!
Ååå som jeg gleder meg!![]()
Hihi, fant cashlåta på p4
1000 tiltrengte kroner![]()
Du må lage sånn før, underveis og etter reportasje daHar fått time i morgen kl 14![]()
Skal prøveDu må lage sånn før, underveis og etter reportasje da![]()
Men man kan klippe ganske mye uten at det blir kort-kort da?Kjenner jeg har lyst på en frisørtime jeg også, men tror ikke jeg tør..
Har VELDIG lyst å klippe håret kort for tiden. Mister så mye hår for tiden at jeg får helt fnatt. Viser ikke så godt hvis de er korte.Men kjæresten min flipper hvis jeg klipper meg kort
![]()
Du må lage sånn før, underveis og etter reportasje da![]()