Tirsdagsbabyene <3

Så flink hun er! :D
Synes hun det er ok med melk på kopp?
Må tilvenne litt vanndrikking her etterhvert som matinteressen tar seg opp!
jada, hun var veldig gira :D Får ikke i henne noe mm på flaske etter grøten, så prøvde på kopp til grøten og det var suksess :D Hun drikker jo vann som en helt! :eek: Tror hun synes det er gøy å drikke av kopp ;)

Ja, du kan tro han blir fornærmet om han blir lagt på matta når jeg sitter her ;p
høres kjent ut ;) Får nesten dårlig samvittighet fordi jeg taster mens ungen turner i sofaen :oops: Skulle vel egentlig stimulert henne litt i stedet :p :eek:

høres kjent ut ;) Får nesten dårlig samvittighet fordi jeg taster mens ungen turner i sofaen :oops: Skulle vel egentlig stimulert henne litt i stedet :p :eek:
Hehe, han blir masse stimulert han karen her, selvom jeg skravler :D
Multitasking vettu :p
Nå sover han da, da blir det litt ekstra skravling.
Og nettshopping.....

jada, hun var veldig gira :D Får ikke i henne noe mm på flaske etter grøten, så prøvde på kopp til grøten og det var suksess :D Hun drikker jo vann som en helt! :eek: Tror hun synes det er gøy å drikke av kopp ;)
Kjempeflink da :D

Hehe, han blir masse stimulert han karen her, selvom jeg skravler :D
Multitasking vettu :p
Nå sover han da, da blir det litt ekstra skravling.
Og nettshopping.....
Joda, hun gir jo uttrykkelig beskjed om hun ikke får nok stimuli;)

Nyyyyydelige flotte bebiser i dag som vanlig:-)

var så melkesprengt i morges at jeg pumpa ut 250ml :eek: Nå må jeg fryse ned noe for har 3 måltider i kjøleskapet :eek: :D :p

Berta her ammet jeg klokka sju i går kveld og hun skulle ikke ha mat før halv åtte på morningen igjen, jeg våknet i melkebad :fucyc

Det er lenge siden jeg har opplevd hehe:-)

Berta her ammet jeg klokka sju i går kveld og hun skulle ikke ha mat før halv åtte på morningen igjen, jeg våknet i melkebad :fucyc
I alle dager :eek: For det første er jeg stålimponert over at hun sover 12 timer i strekk...og så at du fikk sove med melkesprengte pupper :eek: ;) :p

Storebror som har stylet Daniel i dag

Vedlegg

• 1362503644026.jpg
    1362503644026.jpg
    66,4 KB · Visninger: 18
Back
Topp