så fin joggedress hun harLille snugglesaurus <3
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
så fin joggedress hun harLille snugglesaurus <3
jada, hun var veldig giraSå flink hun er!
Synes hun det er ok med melk på kopp?
Må tilvenne litt vanndrikking her etterhvert som matinteressen tar seg opp!
høres kjent utJa, du kan tro han blir fornærmet om han blir lagt på matta når jeg sitter her ;p
Hehe, han blir masse stimulert han karen her, selvom jeg skravlerhøres kjent utFår nesten dårlig samvittighet fordi jeg taster mens ungen turner i sofaen
Skulle vel egentlig stimulert henne litt i stedet
![]()
![]()
Kjempeflink dajada, hun var veldig giraFår ikke i henne noe mm på flaske etter grøten, så prøvde på kopp til grøten og det var suksess
Hun drikker jo vann som en helt!
Tror hun synes det er gøy å drikke av kopp
![]()
Joda, hun gir jo uttrykkelig beskjed om hun ikke får nok stimuliHehe, han blir masse stimulert han karen her, selvom jeg skravler![]()
Multitasking vettu
Nå sover han da, da blir det litt ekstra skravling.
Og nettshopping.....
Ingen fare der tror jegJoda, hun gir jo uttrykkelig beskjed om hun ikke får nok stimuli![]()
Synes også det, fint å ha så mye melk at hun kan få mm både i grøt og på koppKjempeflink da![]()
Helt fantastisk da!Synes også det, fint å ha så mye melk at hun kan få mm både i grøt og på kopp![]()
var så melkesprengt i morges at jeg pumpa ut 250mlHelt fantastisk da!![]()
Takk det samme!Nydelig, også så glad ei tulle![]()
var så melkesprengt i morges at jeg pumpa ut 250mlNå må jeg fryse ned noe for har 3 måltider i kjøleskapet
![]()
![]()
![]()

Oooi!Berta her ammet jeg klokka sju i går kveld og hun skulle ikke ha mat før halv åtte på morningen igjen, jeg våknet i melkebad![]()
I alle dagerBerta her ammet jeg klokka sju i går kveld og hun skulle ikke ha mat før halv åtte på morningen igjen, jeg våknet i melkebad![]()
har aldri skjedd herDet er lenge siden jeg har opplevd hehe![]()
Sååå tøffStorebror som har stylet Daniel i dag