Tiiiiiiiiiiiiiirsdag!

Så bra :) Hun sovnet også av seg selv i går,første gang...Våknet 22... Og flere ganger etter det.. Broren våknet 05.15 i dag............ Så morro med tidlige morgener :( Hehe

Huff da, får håpe du får sove om kvelden når du står opp så tidlig:-)

Jeg skulle skrive litt før vi stod opp, men app-en funker ikke :eek:
Lillebror sov veldig godt i "ny" seng!
Sov fra 20.30 til 01.30, sovnet med en gang etter sittende amming da jeg la han i egen seng etterpå.
Ammet igjen i 03-tiden tror jeg, da også sovnet han i sengen sin etter det. Etter kl 5 var han litt urolig så da sov vi sammen og sov til 7.30!
Ble jo noen amminger, men det var mye roligere mellom ammingene enn det har vært tidligere :D
Formen er litt bedre, men fortsatt ganske tett og surrete.
Skal straks levere T i barnehagen, han måtte bare leke litt først :D

Så fint det gikk greit med ny seng og sittende amming:-) Det er godt når de roer seg med en gang, jeg synes det er vanskelig å sove hvis hun lager masse lyder:-)

Oi, flere som har noen små morgenfugler i huset, ja:oops: jada, mathea står glatt opp 2 på natta hu, spesielt på vinteren da hun ikke ser forskjell siden det er mørkt ute uansett. Hun er heldigvis så stor at hu har sin egen klokke og den har 2 bilder der det ene bildet lyser når det er natt og det andre når det er dag. Her er det ikke morgen før kl 7, 6 når det er jobbdag. Men skjønner det ikke lar seg gjøre når han er så liten som han er. Måtte du få en koselig dag og besøk, selvom tanken på det kan være litt slitsomt. God klem til deg.

Oi, klokka , det var tidlig ja, hørt om den klokka ja, det skal vist være nyttige saker:-)

Nasse sov sammenhengende fra halvåtte om kvelden til halvåtte om morran, så hun må ha vært veldig trøtt den jenta, ammet henne så sov hun til ni, da stod vi opp:-)
Nå ligger hun å fiser hull i gulvet bokstavelig talt hehe:-)
Vi har ikke mye på tapetet i dag, tenkte meg ned til byen å få byttet den kjolen som var for liten til henne:-)

Jeg og Daniel gjør oss snart klare til en tur til Kvadrat. Skal møte ei venninne for kaffi :) Blir kos!

Så fint det gikk greit med ny seng og sittende amming:) Det er godt når de roer seg med en gang, jeg synes det er vanskelig å sove hvis hun lager masse lyder:)
Ja, og det har vært masse lyder i det siste :p

Jeg og Daniel gjør oss snart klare til en tur til Kvadrat. Skal møte ei venninne for kaffi :) Blir kos!
Så herlig :D
Har lyst til byen og møte noen jeg og, men vet ikke om jeg orker enda...

Nasse sov sammenhengende fra halvåtte om kvelden til halvåtte om morran, så hun må ha vært veldig trøtt den jenta, ammet henne så sov hun til ni, da stod vi opp:)
Nå ligger hun å fiser hull i gulvet bokstavelig talt hehe:)
Vi har ikke mye på tapetet i dag, tenkte meg ned til byen å få byttet den kjolen som var for liten til henne:)
OI! Imponert!!!

Ja- nå må jeg bare få han i seng litt tidligere :P hehe - men tar all fremgang jeg kan få :)

Ja, men det kommer seg vettu:):):):) så lenge han skjønner han skal sovne selv, så går resten som en lek;) faste rutiner gjør hverdagen og kvelden ikke minst, så mye lettere synes jeg:)

Stakkars Anette dunket pannen sin, trodde ikke at hun slo seg, men sannelig fikk hun ikke et lite røtt skrubbmerke :hug013

Ja, den nattbæsjen greier vi oss uten. Må liksom dit det er lys nok til å se hva man holder på med, og da våkner hun iallfall!! :p
Ja, husker her for noen uker siden, så hadde han tisset igjennom og vi måtte på badet for å skifte bleie og pysj. Da lå han og lo kl 4 om natten, og var helt i hundre. Men jammen sovnet han igjen :p

Ja, husker her for noen uker siden, så hadde han tisset igjennom og vi måtte på badet for å skifte bleie og pysj. Da lå han og lo kl 4 om natten, og var helt i hundre. Men jammen sovnet han igjen :p
Hehe.. Ja, det blir noen sånne iløpet av de månedene her, men det er heldigvis ikke mange!:)

God formiddag!
Vi har hatt den beste natta på ukesvis :rolleyes: Tydelig at snuppa sover godt på paracet, ingenting som plager henne da, hverken mage eller tenner :oops: Men var ærlig talt helt himmelsk! Hun sov i si seng fra 20.30-01, fikk mat og sov videre sammen med meg. Fikk mat på nytt 04.30 og sov til 07.30, fikk mat og sov til 09 :D Føler meg som et nytt menneske, siden jeg i tillegg la meg kl 22 ;) :D Meeen, jeg dreiv jo seff å våkna for å sjekke henne, bekymra siden hun sov så godt :eek: ;)
Hun er fortsatt litt varm idag, så er litt usikker på om jeg kan ta henne med meg ut??? o_O

Back
Topp