Stelleveske hjelp?:)

Oi, den var nydelig fin :) Har ikke helt peiling på stellevesker, men det jeg leste om den, så hørtes den jo praktisk ut :)

Ja det syntes jeg og:) men jeg er nok en person som er lett å selge til, tror fort på det som står:p

Ja, samma her :p Nettsiden og det de solgte så ganske profesjonelt og bra ut, så tror det er et godt kjøp :)

Har lært av min samboer at jeg skal alltid sjekke nettsiden for gode tilbakemeldinger før jeg bestiller noe :p Hehe

Stelleveska så veldig fin ut. Du kan jo fint bruke den som vanlig veske senere.

Men fargen var ikke helt meg.

Jeg ville ikke hoppet på første og beste tilbud, finn en du virkelig liker og sammenlign litt før du bestemmer deg.

jeg er også typen som hiver meg over første og beste tilbud, og det er ikke alltid like lurt.

Jeg har handlet en del andre ting av bleieboden (som nevnt over her), og vært veldig fornøyd.

Stelleveska så veldig fin ut. Du kan jo fint bruke den som vanlig veske senere.

Men fargen var ikke helt meg.

Jeg ville ikke hoppet på første og beste tilbud, finn en du virkelig liker og sammenlign litt før du bestemmer deg.

jeg er også typen som hiver meg over første og beste tilbud, og det er ikke alltid like lurt.

Jeg har handlet en del andre ting av bleieboden (som nevnt over her), og vært veldig fornøyd.
Det var det jeg og tenkte, at funker den ikke som stelleveske så bruker jeg den bare som vanlig veske:) fargen er veldig meg, er det som er så fint, vær sin smak:)

Syns den var veldig fin jeg, likte fargen spesielt godt! Enkel og klassisk, kan jo nesten brukes etterpå som vanlig veske og :)

Synes den var kjempe fin :) og den virka jo veldig praktisk utifra det som sto der og bilde :) jeg har kjøpt en vogn pose i fra dem rn gang og har vert super fornøyd med den vertfall :)

Back
Topp