Nei der er jeg enig.her er det ikke aktuelt med en på over 11kg på armen menst jeg støvesuger![]()
jeg bruker bæresele, eller hvis samboer støvsuger så skygger vi banen
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Nei der er jeg enig.her er det ikke aktuelt med en på over 11kg på armen menst jeg støvesuger![]()
Ja da er det nok storesøster som er mest skummel ja. Ja da vet du hva du har å gjøre da![]()
Haha, vi blir værende her vi nåMåtte jo titte igjen. Men NÅ legger jeg meg![]()
da får samboeren støvsuge her etterNei der er jeg enig.
jeg bruker bæresele, eller hvis samboer støvsuger så skygger vi banen![]()
Ja, eller jeg støvsuger når frøkna soverda får samboeren støvsuge her etter![]()
Det ogJa, eller jeg støvsuger når frøkna sover![]()
God natt!Da har jeg 160 innlegg for i dag og sier meg fornøydEr min tur til å ta lillegutt i natt og kan er alltid litt vrang når det er jeg som kommer inn. Prøver seg alltid på puppen
![]()
God natt og sov godt. Håper han er snill med mamman sin i nattDa har jeg 160 innlegg for i dag og sier meg fornøydEr min tur til å ta lillegutt i natt og kan er alltid litt vrang når det er jeg som kommer inn. Prøver seg alltid på puppen
![]()
godt jobbetMangler 3 (2) innlegg for å gå å legge megDa har jeg runda 100 innlegg i dag..
jeg må ha 4 tilGod natt folkens. Jeg må ha noen fler for å få rundt tall...
akk for i dagDa blir dette kveldens siste innlegg fra meg, slutter av med 610 innlegg totaltTakker for kvelden, og gleder meg til i morgen
Sov søtt vakre damer
![]()