Å jeg som nesten var i mål med mine 150 innleggKjekt å snakke med mamman sin
Du får ta 10 straffeinnlegg fordi du var vekk så lenge![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Å jeg som nesten var i mål med mine 150 innleggKjekt å snakke med mamman sin
Du får ta 10 straffeinnlegg fordi du var vekk så lenge![]()
Siste dagene har vi faktisk brukt støvsugeren som lekeHun hadde jo lekene sine da.
Frøkna her er redd støvsugeren og ja... Men det er storebror også :/
tror det er ei lita pyse jeg har fått![]()
Kaster meg med på støvsugerpraten. Storesøster her er livredd og har overført det på lillebror! Så vi har hylekor og støvsugerlyd i ettHun hadde jo lekene sine da.
Frøkna her er redd støvsugeren og ja... Men det er storebror også :/
tror det er ei lita pyse jeg har fått![]()
Haha...det funker ikke for meg! Eeeelsker nettshoppingHar til og med sperret kortet for nettshopping![]()
Jeg og!!!Haha...det funker ikke for meg! Eeeelsker nettshopping![]()
Vet jeg veeel!Jeg og!!!Men kan få faktura på mail da
![]()
tsss! 10 fra eller til,hva er det??Å jeg som nesten var i mål med mine 150 innleggSkal gjøre så godt jeg kan
![]()
Farlige greier altsåVet jeg veeel!Haha..
Storebror pleier å gå på rommet sitt hanKaster meg med på støvsugerpraten. Storesøster her er livredd og har overført det på lillebror! Så vi har hylekor og støvsugerlyd i ett![]()
Det var jo ikke dumt. Får prøve det her og hvis det fortsetter. Hun synes det er greit så lenge hun kan være på en arm når det bråkerSiste dagene har vi faktisk brukt støvsugeren som lekeTatt på svakeste stille,og skrudd litt på... Og det har blitt bedre faktisk
![]()
Storebror pleier å gå på rommet sitt han
frøkna har jeg måttet ta i bæresele. Men helst bør hun ikke være i samme rom som det støvsuges i heller men... Hvis hun er på stua og jeg støvsuger kjøkkenet så hyler hun fordi hun er redd og alene....
Jeg har ferdig vurdert og bikket men i sengVurderer og legge meg![]()
her er det ikke aktuelt med en på over 11kg på armen menst jeg støvesugerDet var jo ikke dumt. Får prøve det her og hvis det fortsetter. Hun synes det er greit så lenge hun kan være på en arm når det bråker![]()
Ja da er det nok storesøster som er mest skummel ja. Ja da vet du hva du har å gjøre daJeg har prøvd utallige ganger å kurere storesnupp, uten hell! Det forstår jeg, for det er jo en høy lyd, og når man ikke ser mamma heller, da blir det nok fort skummelt.
Lillemann er ikke redd hvis storesnupp er i bhg når jeg støvsuger. Tror egentlig han er mer redd hun når du hyler![]()
Nei er ikke å mye, allerede halvveistsss! 10 fra eller til,hva er det??![]()
Kommet til senga jeg og, tror jeg må si meg fornøyd selvJeg har ferdig vurdert og bikket men i sengHar sittet i tlf i kveld da en venninne var pratesyk så fikk ikke lagt inn noen fler innlegg. Men jeg har rundet 100 i dag så sier meg fornøyd
Over og ut- god natt
![]()
Sent from my iPhone using Tapatalk