JaNå føler jeg at jeg har litt vinnerlykke! Må spille lotto oftere![]()

Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
JaNå føler jeg at jeg har litt vinnerlykke! Må spille lotto oftere![]()

Vinner hvertfall ikke av å ikke spilleJaMan vet jo aldri hihi
![]()
Så santVinner hvertfall ikke av å ikke spille![]()

JA det får man håpeTror jeg skal starte opp igjen med lotto, viking og exstra igjen jeg også. OM man en gang vinner en storpremie så er det forhåpentligvis verdt pengene man legge i spillet..![]()
Hihi, fant cashlåta på p4
1000 tiltrengte kroner![]()
Hehe, samme tenkte jegGøy å vinne litt penger. Jeg har 2 måneder på meg å vinne i lotto - helst førstepremien.. så jeg slipper å starte på jobb![]()
Lurer på om det vil hjelpe å ringe til norsk tipping? Spørre om de har mistet tlf nr mitt?Hehe, samme tenkte jeg![]()
Jaaa kanskje detLurer på om det vil hjelpe å ringe til norsk tipping? Spørre om de har mistet tlf nr mitt?
Ja helt enigDet hadde vært digg å vunnet så mye at man har fått betalt den huslånet i hvertfall![]()
Barneklær, bæresjal, eller når jeg tenker meg om, så skal jeg til FRISØREN!!!Så heldig du er dablir det barneklærshopping?
![]()
Fornuftigheten gikk tapt likevel eller??Barneklær, bæresjal, eller når jeg tenker meg om, så skal jeg til FRISØREN!!!![]()
Den var tapt med en gang pengene var på veiFornuftigheten gikk tapt likevel eller??![]()
Hehe.. viktig å tenke på seg selv også! Føler meg litt forfallen selv.. skulle hatt en make-over tror jeg.Den var tapt med en gang pengene var på vei
Nei, egentlig ganske fornuftig å bruke de på frisør synes jeg. Håret er dødt og skikkelig slitt!