Hvordan var du som barn?

Lilla-87

Forumet er livet
Vesla her ligner mest på pappen sin på utseendet, blåøyd og lyshåret, mens jeg er brunette med grønnbrune øyne og fregner.
MEN lynnet har hun arvet etter meg; så blid når hun er blid, og så sint når hun er sint.:p
Fra vannet gikk til jeg var ute, tok det en time ca. Jeg kom som ei kule, og siden da har jeg hatt det travelt. Medfødt er også en vilje av stål, så om det er noe jeg vil eller ikke vil, så blir det oftest slik (med mindre noen tar opp den slitsomme kampen..) :p;)
Jeg var storr sett et blidt og fornøyd barn, men jeg hadde mine nykker; skulle ikke pusse tenner, eller ha på strømpebukse. Som baby ble jeg RAS når maten ikke kom fort nok og fra 10mnd alderen fikk ingen lov å mate meg, for jeg skulle greie det selv! I tillegg hadde/har jeg relativt kort lunte.. ;)

Mamma og pappa ler godt av barnebarnet sitt innimellom, og kommer med kommentarer til hverandre som "hm..har du vært borti dette før du?"
Og egentlig syns jeg det er koselig.:)

Hvordan var dere selv som barn?
Og har barn/barna arvet ditt lynne?

Jeg var utrolig sjenert utenfor husets fire vegger. Men kanskje litt frekk overfor foreldrene mine og mormor og morfar. Babler hull i hodet på alle i de tilfellene jeg ikke var sjenert.

Alexander har arvet bablingen min. Daniel tror jeg muligens er en tenker og kan komme til å være litt roligere.

Jeg var utrolig sjenert utenfor husets fire vegger. Men kanskje litt frekk overfor foreldrene mine og mormor og morfar. Babler hull i hodet på alle i de tilfellene jeg ikke var sjenert.

Alexander har arvet bablingen min. Daniel tror jeg muligens er en tenker og kan komme til å være litt roligere.
Hehe.. Kjenner meg igjen i bablinga.:) Har du vokst det av deg eller har du de samme nykkene nå som når du var barn?
Jeg har ikke vokst av meg noe som.helst..:p

Jeg var spinnvill som liten. Høyt og lavt. Ble mer sjenert da jeg var 5-6år... Også varte det frem til ungdomsskolen. Nå er jeg ikke sjenert mer. Wael,sønnen min ligner på pappaen sin,men en del på meg som liten. Like vilter... Og løper avgårde med en gang jeg roper på han :) Lillesøster er veldig rolig,og virker forsiktig av seg. Veldig kosete....

Hehe.. Kjenner meg igjen i bablinga.:) Har du vokst det av deg eller har du de samme nykkene nå som når du var barn?
Jeg har ikke vokst av meg noe som.helst..:p
Jeg babler i et bankende :P Folk bare rister på hodet når jeg forteller at jeg var sjenert før i tiden :P

Jeg var spinnvill som liten. Høyt og lavt. Ble mer sjenert da jeg var 5-6år... Også varte det frem til ungdomsskolen. Nå er jeg ikke sjenert mer. Wael,sønnen min ligner på pappaen sin,men en del på meg som liten. Like vilter... Og løper avgårde med en gang jeg roper på han :) Lillesøster er veldig rolig,og virker forsiktig av seg. Veldig kosete....
Kjekt å få en av hver sort da.:)

Jeg hadde dårlig tid!
Gikk før jeg var 10 måneder og pratet som en foss da jeg var 1,5 år!
T har tatt etter meg, han løp rundt fra 10 måneder og prater enda veldig masse :p
Det blir spennende å se hvordan Lillebror blir!
Han virker ikke så bedagelig han heller...

Jeg er ikke så stolt over alle sider medmeg selv som barn. Jeg var utålmodig og eventyrlysten. Gikk da jeg var 8,5 måneder og fortsatte livet i samme tempo. Tenkte meg ikke alltid om før jeg gjorde ting og var skikkelig stygg med min fire år eldre storebror. Når han satt barnevakt så putta keg en femmer of en tier (de gamle tunge) i en portemoni formet som en minibag med lenke og slo han i hodet til jeg fikk viljen min. Uff og uff! Han var egentlig alltid snill og tok meg med på alt sammen med vennene sine. Men jeg var også et barn som kunne sitte timesvis og lese og slappe av (etterhvert som jeg ble større) og ble etterhvert en veldig omtenksom person som lett fikk dårlig samvittighet og ønsket set beste for alle - både mennesker og dyr. Jeg ga lett opp ting jeg ikke fikk til, men har heldigvis blitt mer tålmodig og "voksen". Jeg var veldig flink på skolen i alle fag unntatt matte, og slapp å jobbe noe særlig for gode karakterer. I ettertid skulle jeg ønske jeg jobbet mer og hadde prøvd på toppkarakterer, og ikke minst prøvd å bli flinkere i matte. Sambo har alltid vært en tenker og flink til det han har prøvd på. Han har en tålmodighet jeg ikke har sett maken til og jeg har sett han sint en gang, og det var da de som bygde gamlehuset vårt prøvde å vri seg unna å fikse en lekkasje som følge av at de hadde glemt å isolere ventilasjonsrørene skikkelig. Da kom de på dagen for å si det sånn! Håper Simone plukker opp det beste fra oss begge to :-)

Kjenner meg igjen hos deg Bébbe, jeg også gir lett opp om det er noe jeg ikke mestrer. Og matte? Skjønner det bare ikke.. Skjønner heldigvis det meste av alt anna da, så vi var nok lik på skolen.;)
Jeg er heller ikke stolt av all min oppførsel som barn, men det er godt at man blir voksen og kan forandre seg da...:)

Jeg var nok mest lik faren min i utseende:-)
Jeg var veldig sjenert, følsomt barn, kunne bli fort såret. Veeeeldig glad i kos, skikkelig mammadalt.
Var flink på skolen, hadde masse meninger om ting og tang, ble en liten filosof når jeg begynte på skolen.
Hadde ganske strenge foreldre, spesielt mamma, så preger meg den dag i dag.

Jeg var veldig rolig som barn og veldig tålmodig, hvem jeg ligner på fysisk aner jeg ikke, har fått høre begge deler;) Som voksen har jeg arvet min fars temperement og kan bli utrolig sint om det er noe jeg føler meg urettferdig behandlet i. Jeg har helt siden jeg kom ut vært veldig glad i og snakke og skravler den dag i dag fortsatt MYE:)
Mathea er veldig lik meg i utseende og i personlighet, rolig som dagen er lang og kan sitte LENGE og tegne eller drive med noe annet kreativt.

Neline er som sambo var da han var barn, høyt og lavt dagen lang og mye temperement(sambo er idag den av oss som er veldig rolig og lite temperement:p) Emmeth er veldig rolig av seg han også, som Mathea:) Får høre at Emmeth ligner på både meg og sambo av utseende;)

Kjenner meg igjen hos deg Bébbe, jeg også gir lett opp om det er noe jeg ikke mestrer. Og matte? Skjønner det bare ikke.. Skjønner heldigvis det meste av alt anna da, så vi var nok lik på skolen.;)
Jeg er heller ikke stolt av all min oppførsel som barn, men det er godt at man blir voksen og kan forandre seg da...:)

Hehe..det er jammen godt det ikke bare er meg! :-) ingen ville spille spill med meg når jeg var liten for så jeg at jeg muligens kunne tape så kasta jeg alt utover gulvet. Skal prøve å vise Simone tålmodighet og forhåpentligvis blir hun et hakk bedre :-) matte skjønner jeg fortsatt ikke..kan f.eks ikke fatte og begripe hva man skal med bokstaver i et mattestykke..hihi

Hehe..det er jammen godt det ikke bare er meg! :-) ingen ville spille spill med meg når jeg var liten for så jeg at jeg muligens kunne tape så kasta jeg alt utover gulvet. Skal prøve å vise Simone tålmodighet og forhåpentligvis blir hun et hakk bedre :-) matte skjønner jeg fortsatt ikke..kan f.eks ikke fatte og begripe hva man skal med bokstaver i et mattestykke..hihi
Haha.. Nei, eller "Ola og Kari vil ha fire born. Kor stor sannsynlegheit er det for at tre av dei er gutar?" Who the fuck cares, det lurer jeg på!!?? :D:D:D

Haha.. Nei, eller "Ola og Kari vil ha fire born. Kor stor sannsynlegheit er det for at tre av dei er gutar?" Who the fuck cares, det lurer jeg på!!?? :D:D:D

*fnis* :-DD

Hehe, jeg hater også matte:-)

Noen skjønner bare ikke matte, og da er vi noen av dem. Men vi kan sikkert masse anna? Jeg er ganske kreativ av meg for eksempel. .

Jeg er ganske flink i språk:-)

Da er vi nok av dem som er sterkere på "feil" side av hjernen for å forstå matte godt..

Hehehe ja:-) Men jeg tror det er noe i det altså:-)

Back
Topp