Spørsmål...

Snufla

Elsker forumet
Hvor mange søsken har dere og hvor mange barn vil dere ha selv?

Jeg har en bror og tenker at 2 holder for oss..

Sent from my iPad using Tapatalk HD

Jeg har en hel haug :P 2 eldre helbrødre, en yngre halvbror, og ikke mindre enn 7 stesøsken. 5 hos pappa og 2 hos mamma.

Vi skal bare ha 2 barn :) Så dette er nok siste gang jeg går gravid. I hvert fall planlagt, hehe :P

Har 2 halvbrødre :) 1 på hver side :) planen er å ha 2 unger selv :)

Har to søsken og har lyst på 3 eller 4 barn selv :)

Har 1 helsøster og 3 halvsøsken, men sier at jeg har 4 søsken og jeg har 2 barn og er ferdig :)

eg har 4 søsken.. mannen har 3.. eg har lyst på 4 eller 5 barn. mannen vil ikkje svare på kor mange han vil ha:p

Hvor mange søsken har dere og hvor mange barn vil dere ha selv?

Jeg har en bror og tenker at 2 holder for oss..

Sent from my iPad using Tapatalk HD

SIGN :P Men jeg kan strekke meg til 3 siden dette er første for BF :)

Jeg har fire søsken og vi tenker maks tre barn =)

Eg har jo egentlig et problem.. for eg vil gje alle barna mine små søsken, for eg innbiller meg at det ikkje er kjekt å være minst:p skal det noen ende ta? Hehe :D

Eg har jo egentlig et problem.. for eg vil gje alle barna mine små søsken, for eg innbiller meg at det ikkje er kjekt å være minst:p skal det noen ende ta? Hehe :D

Hehee får bare henge i, dere da! :-P jeg har ingen formening om det å være minst siden jeg ikke er det, men den ekstra dullingen er jo litt koselig vel? Eller? :-P

Jeg har 2 søsken:) Dette er tredje og siste barnet vi får:) Litt vemodig å vite at dette er siste graviditet....

Jeg har en eldre halvbror (vokst opp med), en yngre søster, 6 stesøsken (3 på hver side) og en fosterbror. Har en gutt, en englegutt og en jente i magen. Ønsker meg en til etter denne, men mannen mener vi er ferdig. Vi får nå se ;)

Venter en liten jente i mai <3

Jeg har 3 søsken, to brødre og ei søster. Vi venter andremann nå, og det blir nok siste. Jeg har egentlig lyst på 3, men respekterer sambo sitt ønske om 2:)

Jeg har en bror, mannen har tre søstre. Jeg ønsker meg gjerne 3-4 men kan godt hende det stopper etter to - håper vi kan få to hvertfall!

Jeg har to søstre og en bror og jeg venter no nr fem:-) det er siste:-)

Sent from my GT-P7310 using BV Forum

Back
Topp