Hvor mange innlegg har du skrevet i dag?

Med dette innlegget har jeg 101 i dag, men noen av dem på skattekammeret. Så bør vel slenge inn noen ekstra her...
 
Jeg klarte ikke helt å gå å legge meg enda! Så lagde like godt en leke-tråd :) Check it out!
 
Haha ja enig;) en ting om gangen! Bør sove jeg også, men sov til 10.30 i dag:/ ikke det lureste det heller!
Nei, er ikke lurt å sove utpå. Det sommer problemet mitt er at jeg sovner på kvelden når jeg ammer frøkna for natta. Da blir det fort en halvtime eller mer på øyet, og da er da ikke jeg trøtt kl 23....

sovner ikke hver kveld riktignok.

men denne krigen gjlr at det er fort gjort å sitte utover natta :p
 
Nei, er ikke lurt å sove utpå. Det sommer problemet mitt er at jeg sovner på kvelden når jeg ammer frøkna for natta. Da blir det fort en halvtime eller mer på øyet, og da er da ikke jeg trøtt kl 23....

sovner ikke hver kveld riktignok.

men denne krigen gjlr at det er fort gjort å sitte utover natta :p
Ikke så smart å ta en blund da nei:/ du får ta avvenning på den;) men nå har appen begynt å kaste meg ut, så jeg tr hintet:) tid for soving! sov godt når du legger deg klatremus:)
 
Ikke så smart å ta en blund da nei:/ du får ta avvenning på den;) men nå har appen begynt å kaste meg ut, så jeg tr hintet:) tid for soving! sov godt når du legger deg klatremus:)
Haha, ja da er det nok best å ta hintet ;)
skal køye snart selv, frøkna ble litt urolig nå. Skal slenge inn ett innlegg til, så har jeg skrevet 120 innlegg selv i dag ;)
 
Back
Topp