God søndag!

Så fine dere er! =)
De blir fort kalde på føttene altså, det blir jeg også :eek:
Men hun var ikke blåkald?
VI gikk jo til akebakken i går. Lillebror roet seg ikke i meitai da vi begynte å gå, jeg knøt han nok litt for høyt. Han sovnet med en gang jeg ha han i vognen. Og der måtte han pent bli liggende, for det blåste så utrolig mye at jeg ikke ville ta han opp! Men han fikk en lang dupp da, og vi var flere som byttet på å trille han :D
neida, hun blei ikke blålig! :) DA hadde vi nok pakka sammen umiddelbart! Hun lå 45 minutter i vogna og sov også, da la jeg et ekstra skinn over den tynne skinnposen i tillegg ;) Vi har en tykkere skinnpose vi vanligvis bruker, men syntes den tynne skinnposen var kjekk når hun var kledd for bæring og så skulle sove i vogna! Ville liksom ikke begynne å kle av henne ute i kulda for så å legge henne nedi vogna. Neste gang skal jeg sannelig med forsøke å legge varmeputer nedi fotposene! Selv var jeg god og varm på beina for hadde Nesna lobber med både ullsokker og strikka lester i :)

neida, hun blei ikke blålig! :) DA hadde vi nok pakka sammen umiddelbart! Hun lå 45 minutter i vogna og sov også, da la jeg et ekstra skinn over den tynne skinnposen i tillegg ;) Vi har en tykkere skinnpose vi vanligvis bruker, men syntes den tynne skinnposen var kjekk når hun var kledd for bæring og så skulle sove i vogna! Ville liksom ikke begynne å kle av henne ute i kulda for så å legge henne nedi vogna. Neste gang skal jeg sannelig med forsøke å legge varmeputer nedi fotposene! Selv var jeg god og varm på beina for hadde Nesna lobber med både ullsokker og strikka lester i :)
Det samme tenkte jeg i går, derfor tok jeg ut dunposen og lot han ligge på lammeskinn mde tykt ullteppe under vindposen :D

Det samme tenkte jeg i går, derfor tok jeg ut dunposen og lot han ligge på lammeskinn mde tykt ullteppe under vindposen :D
hehe, greit å være samkjørte på at det er en grei måte å gjøre det på når man skal kombinere bæring og soving i vogn ;) Blir sikkert å gjøre det samme i påska vil jeg tro! ;) MEN merker at dressen i str 74 begynner å bli kort mellom skritt og hals når hun skal sitte i spagat i sela :eek: Og jeg som syntes den var så romslig da jeg kjøpte den i januar :oops:

hehe, greit å være samkjørte på at det er en grei måte å gjøre det på når man skal kombinere bæring og soving i vogn ;) Blir sikkert å gjøre det samme i påska vil jeg tro! ;) MEN merker at dressen i str 74 begynner å bli kort mellom skritt og hals når hun skal sitte i spagat i sela :eek: Og jeg som syntes den var så romslig da jeg kjøpte den i januar :oops:
Ja, det blir fort trangt :o

Nå reiser mannen og gutta fra foreldrene mine.
Lillebror tok ikke flaska :o

huffda, så rart! Da får du vel 1stk sur og sulten baby i retur! :eek: :p
mange uker siden sist vi prøvde da, og han har aldri tatt den veldig godt :p
Han er nok sulten ja! Spiste kl 15...

mange uker siden sist vi prøvde da, og han har aldri tatt den veldig godt :p
Han er nok sulten ja! Spiste kl 15...
Ja men det går vel bra, 3-4 timer holder de jo ut, tross endel protester den siste timen ;)

Ja men det går vel bra, 3-4 timer holder de jo ut, tross endel protester den siste timen ;)
Spennende hvordan bilturen blir :p De skal innom en kompis å hente en ullbukse jeg har kjøpt av dama også :o

Spennende hvordan bilturen blir :p De skal innom en kompis å hente en ullbukse jeg har kjøpt av dama også :eek:
hehe, ja det kan jo bli interessant! Enten så roer han seg i bilen, ELLER så protesterer han hele veien hjem! :p Som regel roer hun seg i bilen, men har hun bestemt at NÅ er det spisetid så hører man henne godt ;)

hehe, ja det kan jo bli interessant! Enten så roer han seg i bilen, ELLER så protesterer han hele veien hjem! :p Som regel roer hun seg i bilen, men har hun bestemt at NÅ er det spisetid så hører man henne godt ;)
Det går jo bra med han. Hehe, uansett!
Tenkte det var en god mulighet for mannen å øve seg litt!
Men jeg hadde jo helst sett at han tok flasken!
Jeg får prøve når de kommer hjem. Men ideelt sett er det vel best at andre kan gi han - det er jo hele poenget med flaske for oss!

Det går jo bra med han. Hehe, uansett!
Tenkte det var en god mulighet for mannen å øve seg litt!
Men jeg hadde jo helst sett at han tok flasken!
Jeg får prøve når de kommer hjem. Men ideelt sett er det vel best at andre kan gi han - det er jo hele poenget med flaske for oss!
Her ville Hermine kun ha flaske av meg i starten :eek: Måtte lukte melk og pupp for at hun skjønte at det var mat i gjære :P Og så gikk det seg til etter hvert ;)

Her ville Hermine kun ha flaske av meg i starten :eek: Måtte lukte melk og pupp for at hun skjønte at det var mat i gjære :p Og så gikk det seg til etter hvert ;)
Vi må definitivt øve litt daglig fremover tror jeg. Går fort til mai!!

er jo bare å prøve hver dag, og vips så godtar han den nok! ;)
Håper det =)
Har bare ikke hatt behovet og ikke tenkt så mye på det :D
Og tenkte at mamma, om ikke andre, kom til å klare å lure han :p

Håper det =)
Har bare ikke hatt behovet og ikke tenkt så mye på det :D
Og tenkte at mamma, om ikke andre, kom til å klare å lure han :p
jaja, og om han ikke tar den så får han mm på kopp når mannen din skal ha perm ;) Vurderer å gi Hermine mm på tutkopp ved siden av maten, for hun drikker vann ivrig fra den men bare spytter ut melkeflaska når hun skal få melk etter maten o_O

jaja, og om han ikke tar den så får han mm på kopp når mannen din skal ha perm ;) Vurderer å gi Hermine mm på tutkopp ved siden av maten, for hun drikker vann ivrig fra den men bare spytter ut melkeflaska når hun skal få melk etter maten o_O
Verdt er forsøk :D

Verdt er forsøk :D
Som regel tar hun seg en liten sup melk etter grøt eller grønnsaksmos, mens idag når hun fikk en stor porsjon avocado/bananmos så ble hun visst så mett at hun ikke klarte melk :rolleyes: :oops: hadde heldigvis blanda mm i mosen da ;)

Som regel tar hun seg en liten sup melk etter grøt eller grønnsaksmos, mens idag når hun fikk en stor porsjon avocado/bananmos så ble hun visst så mett at hun ikke klarte melk :rolleyes: :oops: hadde heldigvis blanda mm i mosen da ;)
Da gikk det jo bra :D

Back
Topp