Hva var din skuffelse ved å bli

ThisIsMe

Glad i forumet
voksen??

Min største skuffelse var at det er like mye baksnakking blant 40 åringer som det er blant 14 åringer.

Mine skuffelser oppigjennom:
1: Mopedgutta som tidligere var skikkelig kule ble plutselig SMÅ ??
2: Militærgutta som tidligere var skikkelig kule ble plutselig SMÅ ??
3: Venner som syns jeg var dum som tok en utdannelse istedenfor å bli hjemme, finne en random fyr og få barn..
4: Samme venner som nå vil ha meg med på byen når jeg føler at jeg er ferdig med den biten og de gikk glipp av den fordi de ble hjemme, fant en random fyr og fikk barn. (Ingenting imot at folk får barn tidlig, men måten akkurat disse gjorde det på blir for dum, og nå vil de ikke ha ansvaret som kommer med barna.. )
5: Voksne som heller snakker OM hverandre enn TIL hverandre, slik som f.eks på jobb hvor man virkelig bør ordne opp i ting istedenfor å gå rundt og skule på hverandre..

Mine skuffelser oppigjennom:
1: Mopedgutta som tidligere var skikkelig kule ble plutselig SMÅ ??
2: Militærgutta som tidligere var skikkelig kule ble plutselig SMÅ ??
3: Venner som syns jeg var dum som tok en utdannelse istedenfor å bli hjemme, finne en random fyr og få barn..
4: Samme venner som nå vil ha meg med på byen når jeg føler at jeg er ferdig med den biten og de gikk glipp av den fordi de ble hjemme, fant en random fyr og fikk barn. (Ingenting imot at folk får barn tidlig, men måten akkurat disse gjorde det på blir for dum, og nå vil de ikke ha ansvaret som kommer med barna.. )
5: Voksne som heller snakker OM hverandre enn TIL hverandre, slik som f.eks på jobb hvor man virkelig bør ordne opp i ting istedenfor å gå rundt og skule på hverandre..

Bare barnerompene :laughing002

Trodde faktisk alle voksne var smarte når jeg var yngre...gud bedre så feil det går ann å ta??? Voksne er bare bedre til å skjule dumskapen :laughing002

At mye av de gledene jeg hadde som liten ikke er like store lenger, slik somjulaften og bursdager og sånn.. De dagene var jo bare magiske når jeg var liten..

Jeg er ikke voksen trur jeg. Men skuffende og bli så stor at man ikke har julestemning. Heldigvis hjalp d i fjor når snuppa ble så stor!:)

Mye mere ansvar, regninger og utgifter, ikke bare å ta seg fri fra jobb når det passer seg sånn. Ingen mulighet for skulking.. Hehe

Fysj ja! alt dette her er jo noe dritt. :p

hehe, jupp, spesiellt skulkingen da... hohoho

Husker de første årene jeg gikk på videregående, så hadde jeg en liten statistikk på hvilke timer jeg kunne være borte fra de ulike timene uten å miste karakteren.. haha..

(Dette blir selvfølgelig glemt helt når barna vokser opp) hehe

Jeg ble voksen da, så skulket ikke slik når jeg gikk på høyskolen, da kunne vi jo komme å gå når vi ville, men da møtte jeg opp.. hehe

hehe, jupp, spesiellt skulkingen da... hohoho

Tenkte jeg skulle skrive det jeg og. Skulkinga er det jeg savner mest. Samvittigheten min sier ifra om jeg så mye som teeenker på og ta meg en ufortjent sykedag nå. Var enkelt når du gikk på ung.skolen. Viste liksom ikke bedre. :p

Tenkte jeg skulle skrive det jeg og. Skulkinga er det jeg savner mest. Samvittigheten min sier ifra om jeg så mye som teeenker på og ta meg en ufortjent sykedag nå. Var enkelt når du gikk på ung.skolen. Viste liksom ikke bedre. :p

Ja, ikke sant. hehe.. Er så og si aldri vekke fra jobben min, og de få gangene jeg har vært borte pga sykdom, så har jeg hatt dårlig samvittighet fordi jeg har vært syk. hehe

På ungdomsskolen skulket jeg aldri. Ingen i klasse gjorde det. Vi turde ikke det, men tok det igjen på videregående da.. hehe

Økonomien, er nok litt bortskjemt, så det å ha ansvar for egen økonomi er ikke alltid like gøy:p

Back
Topp