Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Mine skuffelser oppigjennom:
1: Mopedgutta som tidligere var skikkelig kule ble plutselig SMÅ ??
2: Militærgutta som tidligere var skikkelig kule ble plutselig SMÅ ??
3: Venner som syns jeg var dum som tok en utdannelse istedenfor å bli hjemme, finne en random fyr og få barn..
4: Samme venner som nå vil ha meg med på byen når jeg føler at jeg er ferdig med den biten og de gikk glipp av den fordi de ble hjemme, fant en random fyr og fikk barn. (Ingenting imot at folk får barn tidlig, men måten akkurat disse gjorde det på blir for dum, og nå vil de ikke ha ansvaret som kommer med barna.. )
5: Voksne som heller snakker OM hverandre enn TIL hverandre, slik som f.eks på jobb hvor man virkelig bør ordne opp i ting istedenfor å gå rundt og skule på hverandre..

Mye mere ansvar, regninger og utgifter, ikke bare å ta seg fri fra jobb når det passer seg sånn. Ingen mulighet for skulking.. Hehe
Fysj ja! alt dette her er jo noe dritt.![]()
hehe, jupp, spesiellt skulkingen da... hohoho
Tenkte jeg skulle skrive det jeg og. Skulkinga er det jeg savner mest. Samvittigheten min sier ifra om jeg så mye som teeenker på og ta meg en ufortjent sykedag nå. Var enkelt når du gikk på ung.skolen. Viste liksom ikke bedre.![]()