Nattsoving

Ikke sant! At ikke folk bare kan ha meningene for seg selv når de ikke blir spurt til råds vet ikke jeg o_O
Vet for øvrig ikke helt hvordan vi skal løse natteproblemene vi har nå! Oppdaga i natt da jeg var sånn høvelig ved bevissthet at hun suger jo ikke når hun maser om mat, men patter bare og bruker meg som smokk :eek: Ble så frustrert når hun hadde spist masse kl 00, og så kl 01.30 masa hun på nytt om pupp. Tenkte å prøve nå å gi henne vann om hun maser om pupp på nytt etter 1 time, for noen smokk orker jeg ikke å være :p

Skjønner deg på den ja:-) Håper det hjelper så hun sover lenger:-)

Skjønner hun godt jeg :p
Hehe!
Skrikekur er ikke noe gode greier nei!
huff, nei, aldri i livet!
Men er så himla lei av alt kavet på natta og å ikke få sove mer enn en time i slengen! NOE plager henne på natta ELLER så har hun fått for uvane å våkne for ofte for pupping, tross at hun ikke er sulten. Så tenkte at det er kanskje verdt et forsøk å "avvenne" denne "pattinga" som er mellom måltidene på natta...kanskje hun skjønner at det ikke er såå koselig å våkne hver time for å få vann, og sover 2-3 timer i slengen ??? :p ;) :eek:

huff, nei, aldri i livet!
Men er så himla lei av alt kavet på natta og å ikke få sove mer enn en time i slengen! NOE plager henne på natta ELLER så har hun fått for uvane å våkne for ofte for pupping, tross at hun ikke er sulten. Så tenkte at det er kanskje verdt et forsøk å "avvenne" denne "pattinga" som er mellom måltidene på natta...kanskje hun skjønner at det ikke er såå koselig å våkne hver time for å få vann, og sover 2-3 timer i slengen ??? :p ;) :eek:
Det er ikke helt umulig :D
Tenker å prøve litt vann her snart, greit mot sommeren. Husker T ikke ville ha vann og jeg ble så stresset. Enda jeg egentlig vet at mm er nok væske :p

Snuppa har sovet i sprinkelsengen sin fra starten av. Hun har sengekant med fargerike dyr som hun "prater med" om morgenen og har bomullspysj, ligger på lammeskinn med teppe og dyne over seg. Vi skal dlytte hun inn på eget rom snart. Hun har begynnt å våkne om natta og det kan hende blir bedre på eget rom. Er ikke imot samsoving, men siden hun sov hele natten fra fødselen så har vi bare lagt hun i egen seng. De få gangene hun har fått kommet over i vår seng etter mat om natta så makker og kaver hun bare så det funker ikke her i huset.
haha, jeg var i utgangspunktet en skeptiker til samsoving før jeg fikk barn :eek: :p ;) :oops: kunne ikke fatte behovet for å ha babyen i senga...viser hvor clueless jeg var for nå er jeg VELDIG tilhenger av det ;) :rolleyes:

Det er ikke helt umulig :D
Tenker å prøve litt vann her snart, greit mot sommeren. Husker T ikke ville ha vann og jeg ble så stresset. Enda jeg egentlig vet at mm er nok væske :p
Hermine får jo vann på kopp til måltidene, og elsker å drikke av koppen sin ;) :P
Tenker å bruke flaske med vann på natta da, men tror ærlig talt ikke hun våkner av hverken sult eller tørst men enten av et annet ubehag eller av "u"vane! o_O

Hermine får jo vann på kopp til måltidene, og elsker å drikke av koppen sin ;) :p
Tenker å bruke flaske med vann på natta da, men tror ærlig talt ikke hun våkner av hverken sult eller tørst men enten av et annet ubehag eller av "u"vane! o_O
Ja, skjønner tankegangen din! Håper det løser seg.
Litt urolige netter her også, men jeg får vente til jeg blir frisk med å se på det som er problem. JEg tåler mye mindre nå :p

Emilie har egen seng på rommet vårt en meter unna senga vår. Vi legger henne i 7tia og hun sover til mellom 5 og 8 dagen etterpå :)

Emilie har egen seng på rommet vårt en meter unna senga vår. Vi legger henne i 7tia og hun sover til mellom 5 og 8 dagen etterpå :)
Fantastisk :D Har hun alltid sovet så godt?

Her sover vesla i sprinkelseng på vårt rom, og det har hun gjort fra fødselen av, med noen unntak. Nå ligger hun på skinn med et Lanullvateppe oppå, bomullspysj ig tynne ullsokker, med eu dyndyne på toppen. Vinduet står oppe hele tiden, så det er kjølig der, men hun holder seg varm.:) Tar henne opp i senga når jeg ammer, og prøver å legge henne tilbake i sprinkelsenga. Det går ikke bestandig, og da blir hun liggende mellom oss. Jeg sover ikke godt med henne i senga, og ligger meg skeiv, men koser meg veldig hvis vi kan kose oss der om mårran da.:)
Hun blir urolig av at vi kommer og legger oss, og skvetter fælt hvis vi hoster eller nyser, så jeg vurderer å flytte henne på naborommet etter hvert. Er ikke heeelt klar for det ennå da..:p

Hermine sover på soveskinn fra Nøstebarn, har ullpysj og sovesekk i ull og dundyne på toppen! Vi liker å ha det kaldt på soverommet, så hun har sokker på hendene i tillegg! (votter fikk hun bare av seg) :p :) Når jeg ammer drar jeg bare skinnet inntil meg og så flytter jeg hele skinnet tilbake etterpå...men nå når hun er så urolig så blir hun ofte bare liggende inntil meg for da sover hun litt bedre! Er blitt veldig vant til å ha henne i senga, så sover egentlig rimelig godt med henne inntil meg! ...bortsett fra nå når hun kaver seg nærmere og nærmere meg så jeg blir liggende helt i vinkel o_O

Jeg har blitt sparket både i magen og i hodet endel i det siste :p
SPrellemann!

Jeg har blitt sparket både i magen og i hodet endel i det siste :p
SPrellemann!
Ja, for ikke å snakke om at hun kaver seg AV skinnet og opp mot hodeenden av senga si, og vår! Hun kræsja jo i senga si her ei natt, og det er ikke sengekant på den :oops: :eek: :p

Ja, for ikke å snakke om at hun kaver seg AV skinnet og opp mot hodeenden av senga si, og vår! Hun kræsja jo i senga si her ei natt, og det er ikke sengekant på den :oops: :eek: :p
Høhø!

Må skyve vår seng nærmere veggen, for nå står den 10cm ifra og der kan jo en liten baby kave seg nedi :eek:
Sikkert lurt!
Vår står inntil veggen og hans seng er igjen låst mellom den andre veggen og vår seng!

Sikkert lurt!
Vår står inntil veggen og hans seng er igjen låst mellom den andre veggen og vår seng!
Hermine sletta innlegget mitt :eek: :p Men hun er også låst fast i mi side av senga da :)

Ja for den sengen hun har kan festes til deres eller?
Det er egentlig bare hjul med lås på den, og på den måten dreiv den å skled vekk fra mi seng :eek: Men mannen har montert kroker nede på både vår og hennes seng og festa de sammen med strips ;)

Back
Topp