Er babyene kosete?

Fru H

Mot nye tider
VIP
September 2012
Lillebror har blitt ekstremt kosete av seg!
Gnur ansiktet inn i halsgropen vår og kaver og spreller om han ikke får oss nærme nok :)
Han har også begynt å kose veldig med håret mitt (AU!), og er kliss lik broren på det området :p
(T ligger fortsatt å koser med håret mitt om vi ligger sammen :D )

Skulle ønske det:-) Hun er alt for nysgjerrig til å være i ro, men hun kan sitte litt på fanget nå da, det ville hun heller ikke før:-) Prøver å kysse henne litt, men det faller ikke i smak det heller hehe:-)

Skulle ønske det:) Hun er alt for nysgjerrig til å være i ro, men hun kan sitte litt på fanget nå da, det ville hun heller ikke før:) Prøver å kysse henne litt, men det faller ikke i smak det heller hehe:)
Det kommer seg sikkert til =)

Ingen kosebaby her ;-( hun kaver og peiver med armer og ben om vi prøver å sette oss med hun på fanget. Hun sitter knapt nok i ro formå spisemen håper det endrer seg!

Ei venninne mener at guttebabyer er mye mer kosete enn jentebabyer, og vi har begge god erfaring med det. Kan det stemme?

Ei venninne mener at guttebabyer er mye mer kosete enn jentebabyer, og vi har begge god erfaring med det. Kan det stemme?

Ikke godt å si:-)

Kan virke sånn?
Jenta vår er ikke kosete, bortsett fra når hun ikke er i form eller når hun er trøtt, men da koser hun heller med bamsen sin.:)

Kan virke sånn?
Jenta vår er ikke kosete, bortsett fra når hun ikke er i form eller når hun er trøtt, men da koser hun heller med bamsen sin.:)

Bamsekosekluten, også kalt kosen får mye kos her i huset også :-)

Jeg vet ikke om jenter er mere kosete enn gutter... Men iallfall jenta mi som er 5mnd nå, hun lå i 40min oppå magen min i sta og bare koset seg og tok i håret mitt.:) Det var kos det! Hun hadde sikkert ligget der enda lengre hvis ikke jeg skulle opp:P Hun er veldig glad i nærkontakt, nesten litt for glad! hun liker helst å være med meg hele tiden i stedenfor å leke:P

Jeg vet ikke om jenter er mere kosete enn gutter... Men iallfall jenta mi som er 5mnd nå, hun lå i 40min oppå magen min i sta og bare koset seg og tok i håret mitt.:) Det var kos det! Hun hadde sikkert ligget der enda lengre hvis ikke jeg skulle opp:p Hun er veldig glad i nærkontakt, nesten litt for glad! hun liker helst å være med meg hele tiden i stedenfor å leke:p
Høres herlig ut! :D

Hermine var faktisk ikke spesielt kosete av seg da hun var mindre, likte best å ligge for seg selv på gulvet eller helst ved siden av oss i sofaen :eek: o_O Hun fikk fort fnatt av å bli holdt for mye! DET er det fint slutt på! Hun er blitt skikkelig fangban! :rolleyes: ELSKER å kose, sitte på fanget, bli puska i øret eller sunget til :) Hun liker IKKE å ligge alene på gulvet og protesterer høylytt :director :binkybaby Men det er stort sett kun koselig at hun vil bli bært på og sitte på fanget :)

Nasse bare lugger meg når hun ligger oppå meg hehe, det er skikkelig vondt.
Må gå til innkjøp av strikk.

Vi koser masse MASSE! :D ;)

Ganske kosete snuppa her og.Glad i å sitte på fanget til tross for at hun er rimelig aktiv ellers.
Har lært henne å gi suss nå.Spør jeg om jeg kan få nuss og lager "susselyder",så tar hun tak i haka mi og gir et herlig slafsete kyss på kinnet<3

Ganske kosete snuppa her og.Glad i å sitte på fanget til tross for at hun er rimelig aktiv ellers.
Har lært henne å gi suss nå.Spør jeg om jeg kan få nuss og lager "susselyder",så tar hun tak i haka mi og gir et herlig slafsete kyss på kinnet<3

Hihihi :D

I kveld igjen MÅTTE Lillebror få skikkelig kos av T!
T liker ikke at han plukker så fælt på han, men han liker så godt å ta på ansikter og kjenne litt etter. Han lot han få lov i kveld og da ble han så fornøyd :)

Back
Topp