Fortell en ting..

Når kattene var kattunger likte jeg å sutte på hale tuppen :p Hehe... På pelsen liksom....


Det der hørtes veeeeeldig feil ut :p
 
Har noen ganger lyst å barbere hodet, syns håret er i veien av å til :p
 
Haha:D Bra du bestemmer straffen selv, så slipper vi å gjøre det!:p
Sandbakk mente 10 da... Hehe... Kan jo ha det som en uskreven regel da, at hvis man kun skriver et ord eller har bare smile blir det 10 straffe innlegg... Hehe
 
Jeg skulle på date med en jeg hadde snakket med på nettet en god stund. Da han kom ut av bilen var han handicapet og slepte beinet etter seg, og jeg visste ingenting på forhånd!! Ikke så spennende kanskje, men det har nå i alle fall blitt en hendelse jeg aldri glemmer. Jeg og venninnene mine har ledd mye av det i ettertid :p (ja, det er litt slemt, men det er også slemt å la være og nevne slikt til en date) :p
 
Jeg skulle på date med en jeg hadde snakket med på nettet en god stund. Da han kom ut av bilen var han handicapet og slepte beinet etter seg, og jeg visste ingenting på forhånd!! Ikke så spennende kanskje, men det har nå i alle fall blitt en hendelse jeg aldri glemmer. Jeg og venninnene mine har ledd mye av det i ettertid :p (ja, det er litt slemt, men det er også slemt å la være og nevne slikt til en date) :p
Haha, måtte le litt nå:p
Han kunne jo nevnt det ja..
 
Jeg skulle på date med en jeg hadde snakket med på nettet en god stund. Da han kom ut av bilen var han handicapet og slepte beinet etter seg, og jeg visste ingenting på forhånd!! Ikke så spennende kanskje, men det har nå i alle fall blitt en hendelse jeg aldri glemmer. Jeg og venninnene mine har ledd mye av det i ettertid :p (ja, det er litt slemt, men det er også slemt å la være og nevne slikt til en date) :p
Det er vel ikke en ting man glemmer å nevne?:rolleyes:
Ikke at det skal ha noe å si da...:)
 
Det er vel ikke en ting man glemmer å nevne?:rolleyes:
Ikke at det skal ha noe å si da...:)
Jeg synes det har litt og si jeg da...Jeg hadde i flere uker hatt et annet bilde av denne fyren enn det som var tilfelle. Det ville vært det samme som å si at man er slank og veier 50 kg mens man egentlig veier 100:p Da blir det jo liksom litt feil:)


Sent from my iPhone using Tapatalk
 
Haha, måtte le litt nå:p
Han kunne jo nevnt det ja..
Ja, eller det han sa dagen før vi skulle møtes var at han haltet litt. Jeg tolket det som at han hadde forstuet foten eller noe, hehe...Trappa ned til leil min var bratt, måtte nesten hjelpe han ned! :O


Sent from my iPhone using Tapatalk
 
Jeg synes det har litt og si jeg da...Jeg hadde i flere uker hatt et annet bilde av denne fyren enn det som var tilfelle. Det ville vært det samme som å si at man er slank og veier 50 kg mens man egentlig veier 100:p Da blir det jo liksom litt feil:)



Sent from my iPhone using Tapatalk
Det er sant..:)
Men om han hadde fortalt det fra dag 1 hadde det ikke hatt noe å si om man likte fyren eller ikke...
 
Mye artige samtaler som foregår her nå sys jeg :)
Har en skikkelig god lesestund her jeg nå :p
 
Jeg skulle på date med en jeg hadde snakket med på nettet en god stund. Da han kom ut av bilen var han handicapet og slepte beinet etter seg, og jeg visste ingenting på forhånd!! Ikke så spennende kanskje, men det har nå i alle fall blitt en hendelse jeg aldri glemmer. Jeg og venninnene mine har ledd mye av det i ettertid :p (ja, det er litt slemt, men det er også slemt å la være og nevne slikt til en date) :p
Hahahah! Måtte le je også, ikke av han! Men ser for meg ansiktsuttrykke ditt:D
 
Ja.. jeg liker ikke lakris! :p

Man skulle ikke tro at det var noe spesielt, men hver gang jeg sier det til noen så sier de:

"Hæ.. seriøst? Liker ikke lakris? Går det an?"
:p
 
Back
Topp