Hva er det

JillJohanne

Gift med forumet
jentene i juni13
Juli13-jentene
Har nå de siste timene hatt "vondt" i nedre del av magen, føles ut som jeg må på do hele tiden men kommer ikke ut mange dråpene, også når jeg går så føles det på en måte som om det er noe inni der aomy detter ned på en måte. Vet ikke helt hvordan jeg skal forklare det.

Er den den lille som ligger å trykker på blæren eller begynnelsen på uiv??

Er den den lille som ligger å trykker på blæren eller begynnelsen på uiv??
Hun ligger ganske langt oppe i magen, i navel område. Symptomene på uvi er jo ikke lik som når man ikke er gravid så jeg er litt usikker på hva jeg skal kjenne etter :p

Jeg har hatt dette siden uke tolv eller noe.. Fikk bare beskjed av legen og komme tilbake hvis jeg kvalm eller fikk mer vondt.. Så fikk aldri noen svar på det egentlig.. Kunne være ligamentene.. (Godt de har noe å skylde på i alle slags sammenhenger.. :p )

men hvis du er bekymret, så ring legevakt i morgen og spør hva de mener, eller legen din på mandag.. Blir iallfall ikke noe bedre av å gå å bekymre seg. :)

Jeg har hatt dette siden uke tolv eller noe.. Fikk bare beskjed av legen og komme tilbake hvis jeg kvalm eller fikk mer vondt.. Så fikk aldri noen svar på det egentlig.. Kunne være ligamentene.. (Godt de har noe å skylde på i alle slags sammenhenger.. :p )

men hvis du er bekymret, så ring legevakt i morgen og spør hva de mener, eller legen din på mandag.. Blir iallfall ikke noe bedre av å gå å bekymre seg. :)
Får vente og se om det blir bedre eller verre :)

DuDu bør kanskje ta en uvi test. Når man er gravid er det ikke alltid slik at man har like symptomer på uvi som hvis man ikke er gravid;)

Tenkte uvi jeg og, men ikke sikkert.. verdt å ta en test ;)

Back
Topp