Ouch!!

Volven

Cute but psycho! Things even out..
September 2012
En litt ekkel tråd, men jeg flesker til likevel ;):p
De siste to dagene har jeg hatt ganske vondt i venstre puppen når jeg ammer, og i dag tidlig da jeg sto opp hadde jeg en kul på størrelse med en liten ert på siden på selve brystknoppen :eek:o_O
Da jeg klemte litt hardt på den kom det puss ut som på en kvise.. :eek: Kan det være så enkelt som at det er det?? Noen som har vært borti no lignende? :anyone
Vondt!! :(:eek::confused:

Au!!!
Aner ikke :-o

De siste to dagene har jeg hatt ganske vondt i venstre puppen når jeg ammer, og i dag tidlig da jeg sto opp hadde jeg en kul på størrelse med en liten ert på siden på selve brystknoppen :eek:o_O
Da jeg klemte litt hardt på den kom det puss ut som på en kvise.. :eek: Kan det være så enkelt som at det er det?? Noen som har vært borti no lignende? :anyone
Jeg tror nok det er så enkelt som det ja.. De kvisene kan dukke opp hvor som helst! ;)

Takk for svar, jenter!! :)

Det vet jeg ikke... Men jeg slenger meg med på outch... Her har lillebror begynt å dra i puppen mens han suger hardt, og brystene mine blir fremdeles lett såre! De siste dagene har jeg hatt småblemmer på den ene brystvorta - ikke godt! :(
ImageUploadedByBV Forum1362248162.539082.jpg

Det vet jeg ikke... Men jeg slenger meg med på outch... Her har lillebror begynt å dra i puppen mens han suger hardt, og brystene mine blir fremdeles lett såre! De siste dagene har jeg hatt småblemmer på den ene brystvorta - ikke godt! :(
]

Du har en "napper" du og, ja! Ser slik ut som oftest her og :p
Derfor jeg er sår ja...!

Vis vedlegget 6258

Ååååå det er så vondt! :eek: Asle dreiv på sånn en periode han også. Pakket vekk puppen når han dreiv med det.
Jeg har gitt han klar beskjed om at den dagen han prøver det stuntet etter at han har fått tenner, er det slutt på pupp for godt!! :angry2 Håper Arian slutter med det tullet snart!

Vis vedlegget 6258
Føler med deg, men kan jeg få lov å si FOR EN NYDELIG GUTT!!!
Og se på den maska da! Hahaha..:rolleyes::rolleyes:

Ja, han er jo veldig skjønn uansett! ;)

yuk, det hørtes ikke noe særlig ut nei! Men vi har jo sånne kjertler rundt brystvorta som utskiller et sekret når vi ammer som steriliserer brystvorta og areola. Kan jo hende at en sånn kjertel har gått litt betent, og at det er derfor du fikk puss utav den. Ville smurt med litt melk på området flere ganger for dag om jeg var deg, og fortsetter problemet så kan du bruke litt pyrisept og rense med etter amming ;)

Vis vedlegget 6258
lille søtingen! for et herlig bilde!!! :rolleyes: Men skjønner at det er vondt ja :eek:

Daniel har begynt med nappingen igjen i dag - har vært fri for det lenge.. så lurer på om det er fordi han nå skal øke melkemengden.. at det er hans måte å gi beskjed til meg at dette ikke går fort nok!

Ja, Arian har en tendens til å gjøre det mot slutten av ammingen, så det er nok gjerne et tegn på at de blir ekstra ivrig etter å få ut mer!

yuk, det hørtes ikke noe særlig ut nei! Men vi har jo sånne kjertler rundt brystvorta som utskiller et sekret når vi ammer som steriliserer brystvorta og areola. Kan jo hende at en sånn kjertel har gått litt betent, og at det er derfor du fikk puss utav den. Ville smurt med litt melk på området flere ganger for dag om jeg var deg, og fortsetter problemet så kan du bruke litt pyrisept og rense med etter amming ;)

Tror jeg skal rense med saltvann og smøre med bepathen. Det funka som bare juling da jeg var sår i starten.

Tror jeg skal rense med saltvann og smøre med bepathen. Det funka som bare juling da jeg var sår i starten.
bare pass at det får lufttørke litt, bepathen kan sperre for luft slik at bakteriene får gro mer ;) :eek:

Det hørtes ikke noe godt ut neon av delene det snakkes om her..
Men jeg kan komme med en selv, Anette har begynt å bite meg i puppen om natten.

Det hørtes ikke noe godt ut neon av delene det snakkes om her..
Men jeg kan komme med en selv, Anette har begynt å bite meg i puppen om natten.

Auda! :( Ikke bra!

Back
Topp