5 månederskontroll

Fru H

Mot nye tider
VIP
September 2012
Hva var målene på babyene ved 5 måneder?
Vi skal på torsdag, 1 måned siden vi veide :)
Spent nå ja!!

Jenny var 7900gr og 62, 5cm lang. Liten og rund.:)

Tipper Lillebror er nærmere, eller passert 8 kilo nå. Han er nok litt lenger enn Jenny =)
Sist hadde han ikke gått opp så mye, men da hadde han jo en uke hvor han nesten ikke spiste og hadde tørre bleier pga sykdom.
Driver og sammenlikner med helsekortet til T, han var enda større - 9350 gram og 70,5 cm ved 5 måneder :)

Vi skal på onsdagen:-) Hun veide 7100 sist, tror ikke hun har blitt 8 kg enda:-)

Her har vi som sagt ikke 5 måneders kontroll :eek: Men hun var 6800gr og 66cm ved 4,5mnd, 7200gr ved 5,5mnd og så skal vi på 6 mnd kontroll på mandag så det blir spennende :)

Asle var 6950 g og 65 cm lang ved 5 mnd :) Ikke store klumpen ;) Kan ikke fatte at han er 6 mnd i morgen, den lille banditten min :D Skal på 6-mnd kontroll på mandag :)

Asle var 6950 g og 65 cm lang ved 5 mnd :) Ikke store klumpen ;) Kan ikke fatte at han er 6 mnd i morgen, den lille banditten min :D Skal på 6-mnd kontroll på mandag :)

Spennende, søte gode Asle:-)

Tipper Lillebror er nærmere, eller passert 8 kilo nå. Han er nok litt lenger enn Jenny =)
Sist hadde han ikke gått opp så mye, men da hadde han jo en uke hvor han nesten ikke spiste og hadde tørre bleier pga sykdom.
Driver og sammenlikner med helsekortet til T, han var enda større - 9350 gram og 70,5 cm ved 5 måneder :)
Oi, så lang! :)

Bollekinn er gode saker:D

Sent from my HTC Sensation Z710e using BV Forum

Skal snart på 4 års kontroll jeg men da mini var 5 mnd veide han 7540 g og var 65 cm.Eldste var 7010 g og var og 65 cm :)

Back
Topp