SLUTT på flaskekoking :D

akkurat ja! Jaja, men nå er det ingen fare for at hun får de to blanda, for hun får jo ikke kalsium??? Gjør hun vel??? De må vel få noe med melk i for å få det???

Ja det der med ulik info kan man altså irritere seg grønn over :confused: Men alle jeg har snakka med sier at oppvaskmaskinen holder i massevis for flaskene når de er passert 6 måneder! Mener seriøst hs din at man skal koke flaskene sålenge ungen drikker melk av de? :eek:

Det er kalsium i mm og mme også ;)

Angående flaskene, så vet jeg ærlig talt ikke om det bare gjelder selve smokkene.. o_O Siden jeg bruker flaske så sjelden, så har jeg ikke engasjert meg så veldig i det, for det er liksom ikke så mye styr å koke dem de få gangene jeg bruker dem, men skjønner jo godt at det blir en lettelse for deg som bruker flasker hver dag! Tror jeg bare skal teipe igjen brødsaksa på dette feltet ;):P

Det er kalsium i mm og mme også ;)

Angående flaskene, så vet jeg ærlig talt ikke om det bare gjelder selve smokkene.. o_O Siden jeg bruker flaske så sjelden, så har jeg ikke engasjert meg så veldig i det, for det er liksom ikke så mye styr å koke dem de få gangene jeg bruker dem, men skjønner jo godt at det blir en lettelse for deg som bruker flasker hver dag! Tror jeg bare skal teipe igjen brødsaksa på dette feltet ;):p

hahahah! okei :p Skal på hs på mandag, så får forhøre meg da ;) Men JA det ER en lettelse å slippe det, for tar sin tid å vaske og koke 10 flasker annen hver dag :eek:

Kommer til og vaske flaskene i makina, men fortsetter med og koke flaskesmokkene ei stund til:)

Jeg må vel koke brystskjoldet til evig tid:confused:

Sent from my HTC Sensation Z710e using BV Forum

har begynt å koke de annen hver dag nå, en lettelse bare det ;)

Ja, er mye styr med flasker, jeg har sånn microsteriliasator, den funker som gull den, men fortsatt må man vaske flaskene før de dampes i micro`n!

Ja, er mye styr med flasker, jeg har sånn microsteriliasator, den funker som gull den, men fortsatt må man vaske flaskene før de dampes i micro`n!
Ikke sant, blir dobbelt opp med arbeid! Synes i grunn den mest tungvindte jobben er å demontere alle delene og stable de i maskina o_O

Back
Topp