Fin, billig gravidjakke

Spire90

Gift med forumet
jentene i juni13
Jeg har en sånn supertykk Jean Paul vinterjakke som jeg merker er aaalt for tykk nå. Blir kjempevarm med en gang, så trenger en tynnere jakke.

Men jeg sliter litt med å finne en, må være plass til magen, må være nogenlunde billig (maks 600,-) og sort.

Tips? :)

Har tittet litt på Ellos, på mammaklær er det noen fine, men så dyre! :)
EBAY har jeg ikke sett på. Om den ikke passer, kan jeg sende tilbake til personen da? :)

Og det kan godt være "vanlig" jakke, bare med plass til en mage :happy119

Okey :) jeg bruker en ski jakke i en litt større str enn jeg vanlig bruker :) kjempe god plass i den :) men nå har jeg ikke så stor mage da. :p om du bor i nærheten av Vestby, bør du ta deg en tur på outlett noe :) der fant jeg min :)

Kjøpte en softshelljakke på cubus sist jeg var gravid. Tror den kostet meg 400 kr. Svart,helt ok. Og har snøring nederst så man kan slippe opp etterhvert som magen vokser ;)
Funker bra fra tidlig til sein vår :)
kjøpte bare en str større enn det jeg bruker til vanlig :)

HM har en fin vårjakke til 400,- men er usikker på om den finnes i sort.

Okey :) jeg bruker en ski jakke i en litt større str enn jeg vanlig bruker :) kjempe god plass i den :) men nå har jeg ikke så stor mage da. :p om du bor i nærheten av Vestby, bør du ta deg en tur på outlett noe :) der fant jeg min :)
Åja, hvilket merke kjøpte du? Bor i nærheten av Vestby ;)

Kjøpte en softshelljakke på cubus sist jeg var gravid. Tror den kostet meg 400 kr. Svart,helt ok. Og har snøring nederst så man kan slippe opp etterhvert som magen vokser ;)
Funker bra fra tidlig til sein vår :)
kjøpte bare en str større enn det jeg bruker til vanlig :)
Takk for tips :)

Jeg kjøpte meg en vårjakke på vero moda her om dagen med god plass til magen :) Hadde ikke sjangs til å få igjen den jeg hadde fra før.. :P
Den var veldig tynn, nådde til under rumpa, med hette og snøring i livet. Hadde den i flere farger, og den kostet bare 300,- :D

Jeg tror stormberg har fått inn gravidklær. Jeg tenkte jeg skulle dra dit å finne en fleese jakke etterhvert.

Ja, kjekt med sånne jakker og litt utover våren! :)

Jeg fikk tak i en jakke idag, men den var ikke sort da, men for å være ærlig var jeg så dritt lei av å svette og være varm, så jeg bare tok en, hehe. Og hadde en sliten samboer på slep ;)

Den var mørkeblå og helt OK. Egentlig sånn "oversize"jakke, men jeg tok en strl som passet akkurat. Så ser jeg gravid ut også, ikke bare stor og kraftig ut, som jeg gjorde i boblejakka.

Jeg har også bestilt en sort jakke online fra hm, men den kommer ikke før om en mnds tid, så da har jeg to jakker å velge mellom ;)

Ja, kjekt med sånne jakker og litt utover våren! :)

Jeg fikk tak i en jakke idag, men den var ikke sort da, men for å være ærlig var jeg så dritt lei av å svette og være varm, så jeg bare tok en, hehe. Og hadde en sliten samboer på slep ;)

Den var mørkeblå og helt OK. Egentlig sånn "oversize"jakke, men jeg tok en strl som passet akkurat. Så ser jeg gravid ut også, ikke bare stor og kraftig ut, som jeg gjorde i boblejakka.

Jeg har også bestilt en sort jakke online fra hm, men den kommer ikke før om en mnds tid, så da har jeg to jakker å velge mellom ;)

Så bra! :) Hvor kjøpte du jakken? Har du link?

Back
Topp