Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Oi!!!!!Først nå når jeg setter meg ned at jeg kommer på at jeg ikke har vært på toalettet siden i morges...
Hehe morsom duOg det værste er jo at jeg ikke løper avgårde med en gang jeg gjør denne oppdagelsen.., neida - jeg sitter her enda!! Hallo!! hehe
Først nå når jeg setter meg ned at jeg kommer på at jeg ikke har vært på toalettet siden i morges...
god festblære kaller man detDu slette tid, det var lenge siden![]()
Samme her.da har man hatt det travelt
MEN jeg merker at om jeg drikker lite så må jeg jo søren meg ikke tisse på hele dagenDa går vel all væska man får i seg til å produsere melk vil jeg tro!
![]()
ikke så tørst nå lenger som jeg var de første mnd merker jegSamme her.
Men jeg blir så innmari tørst av å amme, så det er ingen fare!
Samme her! Så nå må jeg huske på å drikke nok, ellers merker jeg det på melkemengden! Men i starten var jeg noe hinsides tørst konstant![]()
Jeg drikker den three fennel, eller hva den heter =)Har begynt å kjøre på med masse tedrikkingHar kjøpt meg ren fennikel te fra Pukka nå, den er rågo
![]()
Jeg glemmer hele tiden av kaffen eller teen min, og så blir den kald...ikke like god daHar begynt å kjøre på med masse tedrikkingHar kjøpt meg ren fennikel te fra Pukka nå, den er rågo
![]()
Jeg drikker den three fennel, eller hva den heter =)
Kjempegod![]()
Jeg glemmer hele tiden av kaffen eller teen min, og så blir den kald...ikke like god da![]()
Haha samme her!Jeg glemmer hele tiden av kaffen eller teen min, og så blir den kald...ikke like god da![]()
Kaffe er ikke godt kald, men te kan jeg godt drikke kald![]()