Ready set GOOO!!!

Marian87

2012❤️2016❤️2020❤️2023❤️
Aprillykke 2016
September 2012
Junilykke 2020 ♡
Er vi klare for skravlings???
Om jeg forsto reglene rett så teller ikke skribling i gamle tråder o_O Om det gjaldt tråder opprettet før kl 12 idag også fikk jeg ikke med meg :confused: Men vi må vel samle alle temaene inn i nye tråder slik at de teller med :p

Da får vi bare lage nye da =)

bare å legge hodene i bløtt for å komme på nye temaer ;)

Det visste ikke jeg heller:-)
Klar for skravling ja hihi :happy093.

Nå skulle jeg skravlet mest mulig tilfelle jeg ikke rekker så mye senere i dag, men så MÅ jeg pakke badetøy. Må også finne bagen, og sjekke Lillebror ofte, da babycallen gikk tom for batteri :p

Nå skulle jeg skravlet mest mulig tilfelle jeg ikke rekker så mye senere i dag, men så MÅ jeg pakke badetøy. Må også finne bagen, og sjekke Lillebror ofte, da babycallen gikk tom for batteri :p

Jeg husket heldigvis å kjøpe batteri i går:-)
Det gikk greit å besøke han vennen til mannen min forresten, men jeg ble bare en time, merket vi begynte å slippe opp for ting å prate om laughing7

Jeg husket heldigvis å kjøpe batteri i går:)
Det gikk greit å besøke han vennen til mannen min forresten, men jeg ble bare en time, merket vi begynte å slippe opp for ting å prate om laughing7

Må lades vår da, men jeg får ikke laderen ut til vognen :p
Men så koselig at du dro på besøk!!! HErlig :D

Må lades vår da, men jeg får ikke laderen ut til vognen :p
Men så koselig at du dro på besøk!!! HErlig :D

Ja, tenkte jeg måtte manne meg opp hehe:-)
Datteren deres er så herlig, hun er 11 mnd hun da:-) Vi skal på middag hos dem i morgen, blir koselig.

Ja, tenkte jeg måtte manne meg opp hehe:)
Datteren deres er så herlig, hun er 11 mnd hun da:) Vi skal på middag hos dem i morgen, blir koselig.
UTrolig fint å kunne dra innom slik!
11 måneder er en herlig alder da! :D

UTrolig fint å kunne dra innom slik!
11 måneder er en herlig alder da! :D

Ja, det er like før hun slipper taket å går uten støtte nå:-)

Er vi klare for skravlings???
Om jeg forsto reglene rett så teller ikke skribling i gamle tråder o_O Om det gjaldt tråder opprettet før kl 12 idag også fikk jeg ikke med meg :confused: Men vi må vel samle alle temaene inn i nye tråder slik at de teller med :p
Å? Har ikke lest noe om at det ikke gjaldt gamle tråder? Sånn jeg mistenker at Janet gjør det er at hun ser antall innlegg før midnatt og så ser hun ved neste opptelling hvor mange nye innlegg som er kommet. Tror ikke hun klarer å skille ut på om det er gamle eller nye tråder.

Fant bagen og er nå ferdigpakket til svømming! :D
Mannen er allerede på vei =)
Men stakars Lillebror har jo bare strømpis nedi vogna... Finne frem dunposen til bilstolen kanskje!

Fant bagen og er nå ferdigpakket til svømming! :D
Mannen er allerede på vei =)
Men stakars Lillebror har jo bare strømpis nedi vogna... Finne frem dunposen til bilstolen kanskje!
Neida, våknet han :D

Hehe!
Tøffing på vei til bilen med nye briller fra ebay!
ImageUploadedByBV Forum1362144518.050210.jpg

Back
Topp