åååhh!!! *@#*O"@-*# *LANG*

Tina pusen

Gift med forumet
SINNA OG FRUSTRERT :(

Okey long story!

For 4 uker siden, var jeg å sambo i sverige å jeg får jo panikk blant mye folk. Han skulle da hjelpe meg med å betale halvparten av vogna, men han forsvant jo å kom IKKE Inn på maximat igjen.
Jeg tar da å prøver å ringe han 7 jævela ganger med min nokia lumia tlf, kom ikke ringe lyd en gang, SÅ Er det en stygg jævel som dulter borti meg da eller bakfra på venste siden, der jeg HAR DRIT VONDT Pga bekken å prolaps, så den tlf klarer jeg da å miste, den detter i gulvet med fronten ned, å vips, hva tror du skjedde???? KNUST SKJERM! Jentungen sutra så jeg måtte prøve å få ordna ho å,
når jeg da snudde meg, så var det ikke et eneste menneske i den raden jeg var.

DA Kjente jeg hormonene begynte å koke. ikke minst var tlf min knust, gubben var borte, jeg hadde vondt, mye mennesker å Måtte betale alt sjæl å blakke meg HELT!

Så var det å få sendt denne tlf til reperasjon. putter den i postkassa i sånn konvolutt jeg fikk fra moobi.
Så går det 14 dager, å jeg har ikke hørt noe, så jeg ringer dem.

Neeeeiii, her har det ikke kommet inn noen tlf. WHAT!!!!!!!!!!!!!!!!!

Så da får posten 14 dager på seg til åfå den til rette, altså frem til i dag INGEN Tlf å se.
Så nå skal jeg få en ny en. MEN Får kunn dekka mrkedspris, å den tlf finnes visst ikke mere :(

Så nå får jeg kunn 1240 kr å må betale differansen sjæl,

Så jeg spørr min kjære om jeg værså snill kan få låne differansen av han så jeg får tlf jeg ønsker meg veldig.

Han svare " får du ikke en kul tlf for 1200 kr??""
Er tross alt hans skyld i første omgang til at jeg ikke har tlf nå!

Å jeg vet han har ikke problemer med å låne meg de pengene!

EH NEI!!!!!!!!!!!!!

Så nå sitter jeg her da, å er frustrert lei meg å alt. Ikke har jeg hatt tlf på 4 uker, å nå får jeg ikke den jeg ønsker meg eller noe bra heller. MEN DÅRLIGERE Enn den jeg hadde!!

åååååååååååå!!!!!!!!!!!!!!!!!

OFF DETTE BLE LANGT, MEN GUD Å GODT DET VAR Å FÅ DET UT!!!!!!!!!!!

Ååå...deler den frustrasjonen med deg. Det er overhode ikke noe gøy når slikt skjer nei. Pust ut, og tenk gode tanker :)

Ååå...deler den frustrasjonen med deg. Det er overhode ikke noe gøy når slikt skjer nei. Pust ut, og tenk gode tanker :)

Huff, ja jeg prøver jo. ordner seg for snille jenter. Håper jo da at det gjør de for meg å :)

Tenker nok at det ordner seg for deg å jeg :)

Åh gud, da hadde jeg vært sinna og. Hvorfor skal du blakke deg for at DERE skal ha mat? Det er jo helt merkelig. Og da kunne han jo hvertfall gitt deg nå penger så du fikk ny telefon.

Vi har felles økonomi vi da, men siden jeg også har angst for mye mennesker så hadde jeg vært rasende om samboeren ble vekk.

Åh gud, da hadde jeg vært sinna og. Hvorfor skal du blakke deg for at DERE skal ha mat? Det er jo helt merkelig. Og da kunne han jo hvertfall gitt deg nå penger så du fikk ny telefon.

Vi har felles økonomi vi da, men siden jeg også har angst for mye mennesker så hadde jeg vært rasende om samboeren ble vekk.

Vi pleier som regel å betale annehver gang, men jeg hadde ikke så mye på konton akkuratt da, men det var ting jeg MÅTTE Ha.

Han sa han leita etter meg, men fant meg ikke. Så han ble ropt opp på den callen :P
Jeg var så sinna og frustrert at det er helt rått...

Får se hvordan det går. Driver å prøver om jeg kanskje må slette nr mitt helt, for å bli en helt ny kunde, for å få den tlf jeg vil på avbetaling.

Vi pleier som regel å betale annehver gang, men jeg hadde ikke så mye på konton akkuratt da, men det var ting jeg MÅTTE Ha.

Han sa han leita etter meg, men fant meg ikke. Så han ble ropt opp på den callen :P
Jeg var så sinna og frustrert at det er helt rått...

Får se hvordan det går. Driver å prøver om jeg kanskje må slette nr mitt helt, for å bli en helt ny kunde, for å få den tlf jeg vil på avbetaling.

Om du ikke har så mye igjen på bindinga så kan du bare betale et gebyr for å bryte og så beholde nr ditt :)

Men hva vil skje med de pengene som dem skylder meg da/ erstatnings tlf som dem kaller det

har du ikke reiseforsikring som kan dekke tlf?:) skjønner frustrasjonen din! Håper det ordner seg for deg og at det hjalp å slippe det ut:)

Får du ny tlf eller får du pengene?

Dem mener jeg får ny tlf, for 1240 kr åsså må jeg betale differansen i mellom sjæl! :(

Spurte dme nå, om jeg heller ka få pengene, så jeg ka betale ut bindingstiden som da blir 600 kr bare.
Så kan jeg heller binde meg på nytt..
Så blir spennende hva dem svarer på det.

har du ikke reiseforsikring som kan dekke tlf?:) skjønner frustrasjonen din! Håper det ordner seg for deg og at det hjalp å slippe det ut:)

Blir tatt på forsikringa jeg hadde på tlf.
Men fikk visst vita i stad at det finnes en som er bedre enn det jeg hadde.
Men den var visst helt ny, for jeg trodde jeg hadde den beste forsikringa på tlf. så dem dekker bare markedsprisen. som nå har synket siden dem ikke selger den tlf jeg hadde noe mere.

OFF Ja frustrende.

Blir tatt på forsikringa jeg hadde på tlf.
Men fikk visst vita i stad at det finnes en som er bedre enn det jeg hadde.
Men den var visst helt ny, for jeg trodde jeg hadde den beste forsikringa på tlf. så dem dekker bare markedsprisen. som nå har synket siden dem ikke selger den tlf jeg hadde noe mere.

OFF Ja frustrende.

Mener du kan bruke reiseforsikring uansett altså.. evt innbo?

Er så kjipt når ting blir slik, og som regel så gjør de ikke det de kan for å hjelpe:/

Er så kjipt når ting blir slik, og som regel så gjør de ikke det de kan for å hjelpe:/

nei det er helt rått.

Her har jeg gått uten tlf i 4 uker å ikke har det skjedd noe enda, ikke er dem de raskeste på å svare på mail heller.

Har spurt svigerfar om han vet om gjensidige dekker tlf min fullt. for da tar je det via dem i stedet.

nei det er helt rått.

Her har jeg gått uten tlf i 4 uker å ikke har det skjedd noe enda, ikke er dem de raskeste på å svare på mail heller.

Har spurt svigerfar om han vet om gjensidige dekker tlf min fullt. for da tar je det via dem i stedet.

Håper de gjør det:) venninna mi brukte reiseforsikringa begge gangen tlf ble ødelagt, å ingen egenandel:) krysser fingrene for deg:)

Back
Topp