Selv kunne jeg tenkt meg Babyjogger Citi mini til det formålet =) Kun vendt fra da, men du får lagt den helt flatt og den er latterlig enkel å slå sammen![]()
Ah, den skal jeg sjekke ut
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Selv kunne jeg tenkt meg Babyjogger Citi mini til det formålet =) Kun vendt fra da, men du får lagt den helt flatt og den er latterlig enkel å slå sammen![]()
Kanskje jeg får kjøpt den brukt.Vet det finnes ei reisetrille som bare veier 7kgDet var dumt da, ikke sett den vognen dere har.
Vi må kjøpe reisetrille til sydenturen, noen gode tips der?
Vet det finnes ei reisetrille som bare veier 7kgOg som får plass i bagasjehylla på flyet når den er slått sammen, slik at man får den med seg i håndbagasjen. Vet ikke hva den heter, men ei slik vil jeg virkelig ha for da kan man bruke den gjennom hele reisa
![]()
![]()
Ja litt dyr, desverre.. Men det er ikke så mange triller man får lagt flatt..
DenneVet det finnes ei reisetrille som bare veier 7kgOg som får plass i bagasjehylla på flyet når den er slått sammen, slik at man får den med seg i håndbagasjen. Vet ikke hva den heter, men ei slik vil jeg virkelig ha for da kan man bruke den gjennom hele reisa
![]()
![]()
MOT meg! Leste at det er uheldig å ha barnet vendt fra deg fordi du får ikke lest barnet ditt når du ikke ser detNår barna skal sitte i sportsdelen, foretrekker dere å ha babyen mot dere eller fra dere?
hmh, ja da forsvinner jo poenget med denDenne
http://www.barnashus.no/nettbutikk/detaljer/barnevogner/zero2four-breeze-brun.html
Men butikken jeg jobbet i sluttet å si til kundene at den gikk i håndbagasjen, for det kunne de ikke garantere - noen flyselskaper nekter!
Den blir ganske flat, men ikke helt, om jeg ikke husker feil!hmh, ja da forsvinner jo poenget med denTror ikke den kan legges helt flatt heller
![]()
MOT meg! Leste at det er uheldig å ha barnet vendt fra deg fordi du får ikke lest barnet ditt når du ikke ser detSelv store barn burde visst sitte mot foreldrene, slik at man kan kommunisere mens man er på tur! Er noe med utviklingen av sosiale ferdigheter å gjøre
....og det er jo bare tull at barnet ser mindre av å sitte vendt mot foreldrene, for de ser jo akkurat like mye som når de er vendt andre veien![]()
![]()
![]()
![]()