Torsdagsbabbel!

Heldigvis bryr ikke mannen seg noe om hvilken søtning det er i baksten, han synes alt smaker likt :p :) Men han liker ikke kokkos, så han kan få en oreokjeks i stedet :p
Han liker ike smaken på sukrin. Jeg er eller ikke kjempebegeistret. Neste gang tror jeg at jeg skal bruke Stevia istedet!

Søtnosen! Den aktiviteten er veldig populær her også, tok henne i å tygge på sofaarmlenet idag :eek:
Hahaha!
Han har spist så mye på den ene Lamaze-leken i dag at den må henges til tørk!
Og forresten skal vi bestille Dee Dee! ;)
Knitrer den??

Hahaha!
Knitrer den??
Vet ikke, jeg har ikke Dee Dee :p Men skal bestille den selv ;) Vi har elefanten Eddie, ei bok og tøydukke Anna :) Og de knitrer alle sammen ;) Og så har vi to leker fra Playgro, som er det samme prinsippet som Lamaze, og begge knitrer ;)

Vet ikke, jeg har ikke Dee Dee :p Men skal bestille den selv ;) Vi har elefanten Eddie, ei bok og tøydukke Anna :) Og de knitrer alle sammen ;) Og så har vi to leker fra Playgro, som er det samme prinsippet som Lamaze, og begge knitrer ;)
Tøft!!

Den var søt!!!!

Hahaha!
Knitrer den??
Den knitrer:p

Sent from my HTC Sensation Z710e using BV Forum

og DER var Dee Dee bestilt...ALTFOR enkelt med PayPal altså :eek:

Hermine har vært sur som et tyttebær i hele dag :eek: :oops: Er tydelig noe som plager henne, men aner ikke hva! Kjenner ingen kuler i gommene, og Dentinox hjalp ikke så er nok ikke tenner, og hun presser ikke noe særlig så er ikke magen :confused: MEN merker at hun liker bæresela mer og mer! :rolleyes: Hun HATA den jo da hun var 2-3 måneder :( Men idag, når vi leverte søstrene mine på flyplassen så satte hun et par timer i sela, måtte følge jentene helt til gaten nemlig. Og selv i kafèen når jeg satt i ro og spiste kosa hun seg i sela, skravla og så rundt seg på folk :rolleyes: Tidligere har hun blitt helt panisk om jeg har stoppa opp med henne i sela :eek: Men nå var det tydelig helt fint å sitte der :D Greit at NOE funker de dagene hun er sååå sur! :) Men å gå inne hjemme med den hjelper lite, tror det blir for kjedelig :p

Hermine har vært sur som et tyttebær i hele dag :eek: :oops: Er tydelig noe som plager henne, men aner ikke hva! Kjenner ingen kuler i gommene, og Dentinox hjalp ikke så er nok ikke tenner, og hun presser ikke noe særlig så er ikke magen :confused: MEN merker at hun liker bæresela mer og mer! :rolleyes: Hun HATA den jo da hun var 2-3 måneder :( Men idag, når vi leverte søstrene mine på flyplassen så satte hun et par timer i sela, måtte følge jentene helt til gaten nemlig. Og selv i kafèen når jeg satt i ro og spiste kosa hun seg i sela, skravla og så rundt seg på folk :rolleyes: Tidligere har hun blitt helt panisk om jeg har stoppa opp med henne i sela :eek: Men nå var det tydelig helt fint å sitte der :D Greit at NOE funker de dagene hun er sååå sur! :) Men å gå inne hjemme med den hjelper lite, tror det blir for kjedelig :p
Her går trivselen i selen også litt opp og ned :) merker at det har gått best når han er mett og trøtt, og når det har vært varmt og han ikke har så mye klær på :-) men alt i alt koser han seg stort sett! Sov to timer hengende på meg i går!

Blir kvelden på meg nå.
Ble helt tom i ettermiddag, lurer på om jeg brygger på noe...
Skulle pumpe meg og greier men orket ikke det en gang..
Gleder meg til helg og forhåpentligvis bading i morgen!

Her går trivselen i selen også litt opp og ned :) merker at det har gått best når han er mett og trøtt, og når det har vært varmt og han ikke har så mye klær på :) men alt i alt koser han seg stort sett! Sov to timer hengende på meg i går!
Så bra at han sover i den da! Hermine sover ei stund, men våkner av høye lyder :eek: Idag var hun veldig fornøyd med å få armene over kanten på sela, for da kunne hun styre med Gumigem smykket mitt mens hun hang der ;)
Er veldig spent på å teste ringslynga, og om hun liker den! :D

Det er kveld her også, venter på at mannen kommer for å legge seg:)

Blir kvelden på meg nå.
Håper ikke du blir syk:(

Blir kvelden på meg nå.
Samme her! Men her er søvnmangel klart årsaken :eek: Gleder meg stort til helg så jeg kan få ta inn noen sårt tiltrengte timer med søvn!

Håper ikke du blir syk:(

Håper ikke jeg heller!!!!
Ligger og nyter rolig pust fra Lillebror!
Og må lukke vinduet før gardinene blåser ut her!!

Samme her! Men her er søvnmangel klart årsaken :eek: Gleder meg stort til helg så jeg kan få ta inn noen sårt tiltrengte timer med søvn!
Ja det blir nok deilig å ta igjen litt :)

Back
Topp