Brukte babyklær

ulfa

Glad i forumet
Juli13-jentene
Jeg kjøpte nettopp 3 søppelposer med gutteklær i str 50-80:) betalte 600.. synest ikke det var ille:) gleder meg til å gå igjennom det:) sekkene inneholder alt, fra ullklær til bodyer, fin dresser, bukser, jakker osv.. nesten alt vi trenger det første året:) er fornøyd jeg:)

Spennende! :) Har selv fått 3 svartsekker med babytøy av en venninne - gøy å gå gjennom det:) Mye av det hvite måtte kastes fordi jeg ikke fikk bort noen flekker på dem. Kos deg <3

Ååå, det hørtes koselig ut å gå igjennom :)

Så koselig! Høres ut som et bra kjøp. Vi er så heldige at vi har arvet utrolig mye klær til storesøster av et vennepar, og skal få arve en del til småruskene også (fra de samme). Ellers har vi en god del, hvertfall i de minste størrelsene. Jeg var veldig bestemt på å kjøpe mest mulig nøytrale klær sist (fordi alt vi fikk var typisk jenteklær). :)

Her har vi også arvet mye guttetøy :-) Fått massemassemasse av storesøster,og får en forsyning av andre søster om ei ukes tid. Genialt. Ser at det ikke er alt som kommer til å bli like mye brukt,men masse ålreit :-)

Så kjekt! Babytøy rekker jo sjeldent å bli slitt før det er for smått, så da passer det godt å kjøpe brukt eller arve. Vi har ganske mye klær fra tidligere, så jeg slipper å kjøpe noe særlig.

Å kjøpe brukt er kjempe lurt! Masse penger å spare :) Har kjøpt litt brukt på nettet, men det er ikke alltid like pent det som kommer :/ Opplevd flekker, at det er krympet mange størrelser, masse nupper, merker etter mat/bæsj ol - så desverre er noe av det man får boss :( Men heldigvis så er det mye fint å få også - mye rimeligere enn å kjøpe nytt :D

Å kjøpe brukt er kjempe lurt! Masse penger å spare :) Har kjøpt litt brukt på nettet, men det er ikke alltid like pent det som kommer :/ Opplevd flekker, at det er krympet mange størrelser, masse nupper, merker etter mat/bæsj ol - så desverre er noe av det man får boss :( Men heldigvis så er det mye fint å få også - mye rimeligere enn å kjøpe nytt :D
Det er utrolig mye boss man kan få kjøpt.. men jeg tenker slik 3 søppelposer-10 plagg-pengene er allerede der spart... men tipper jeg klarer å finne masse :) er det noe dårlig så kaster jeg det...

Det er så gøy å gå gjennom søppelsekker med klær :)
Gleder meg til jeg skal gå gjennom resten i kjelleren. Har bare sett gjennom 3 til nå. mange mange flere å gå gjennom ;)

Back
Topp