greier ikke velge

Barnslig

Glad i forumet
Vi har hatt Croozer, bare en eldre versjon! Og er superfornøyd :) Bruker den i ny og ne enda, 4-5 år etter vi kjøpte den.
Vi var veldig heldige og fikk den for intropris på Coop Obs til 1499 :)
Kanskje du finner brukt? :)

BV-app!

Ja, kanskje det er lurest å vente litt å se om jeg kan finne på finn. er inne å titter hver dag :)

Den siste var finest!

Ja, det er den jeg liker best, skulle jeg tatt den første ville jeg valgt rød, den er litt finere men ikke like fin som croozeren ....

Vi har hatt Croozer, bare en eldre versjon! Og er superfornøyd :) Bruker den i ny og ne enda, 4-5 år etter vi kjøpte den.
Vi var veldig heldige og fikk den for intropris på Coop Obs til 1499 :)
Kanskje du finner brukt? :)

BV-app!
Vi også! Fantastisk vogn, bruker den både som sykkelvogn, joggevogn og trille (super i fornøyelsesparker/utflukter etc hvor man går mye, man har mye ting med se og man gjerne vil slippe trass:-).

Ville valgt den siste. Har ikke personlig erfaring, men flere venner og naboer har den og skryter den opp i skyene. Tror den er vel verdt den ekstra 1000-lappen.

Ville valgt den siste. Har ikke personlig erfaring, men flere venner og naboer har den og skryter den opp i skyene. Tror den er vel verdt den ekstra 1000-lappen.
Ja tenker litt sånn også, kjipt å kjøpe den billige og gå å tenke på den andre.

Hvor mange kilo kan man laste i den siste? Så det var 40 kilo på den øverste, det er jo ganske bra. Min kan bare lastes med 25 kilo, og det er for lite til to barn og litt bagsje...

Det er maxvekt 40 kg,og den veier 15, så da blir det ikke så mye da :( Den har visst kommet godt ut i test da

Den største veier jo 16 kg da har man bare 9 kg igjen da?? og smån veier vel ca 7 nå, da veier han vel minst 9 til sommeren....

Det er maxvekt 40 kg,og den veier 15, så da blir det ikke så mye da :( Den har visst kommet godt ut i test da
Maxvekt er jo hvor mye du kan laste i? Min croozer som er 4-5 år kan lastes med 50 kg....og for å være ærlig: jeg har sittet i den uten at den knakk:-D med 2 unger i har vi aldri tenkt over hvor mye den er lastet med, og den har tålt alt så langt!!

det står egenvekt 15,6
maxvekt 40 kg

hmmmm, tenker som med bil jeg da, at det er totalvekt inkl kjøretøy passasjerer og bagasje...

Mulig det er totalvekt om man sykler med den? At den kan bli ustabil bak sykkel? Vi har syklet kun med kidsa, de er nå tilsammen 32kg (3,5 og 6 år), så da holder det jo hardt...:-D men har ikke merket noe! Men er nokså sikker på at som vogn kan den i alle fall lastes med 50kg!

Får undersøke det litt :)

Back
Topp