Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Uff stakkars deg...Ikke mye å oppdatere herfra.. fortsatt syk jeg. Magen skriker etter mat, jeg har null appetitt, og det lille jeg klarer å få i meg går rett igjennom..Ikke gøy!
Huff ikke noe trivelig det derIkke mye å oppdatere herfra.. fortsatt syk jeg. Magen skriker etter mat, jeg har null appetitt, og det lille jeg klarer å få i meg går rett igjennom..Ikke gøy!
Den var kjempekulHan har fått ny onepiece fra HM for en tilgodelapp etter julsynes den var så kul, men ser jo nå at glidelås er litt dumt for en som bare ligger på magen
Herli morgen her ja! Men jeg trenger mer kaffe kjenner jeg
Så herlig at hun sovnet igjen!
Lillebror sovnet igjen rundt kl 7 etter å ha ranglet, så je gikk inn til T å la meg da han våknet 7.30, i håp om at lillebror sov litt lenger. Men han våknet etter en liten stund han og![]()
Da tar hun igjen litt nå daDen var kjempekul
Ganske forbauset at hun sovnet så greit og lenge selv, hun tulla litt i natt da, nektet å sove etter amminga i tolvtiden, så det tok litt tid.
Sent from my HTC Sensation Z710e using BV Forum
Eskil er så skjønn!Til å spise opp!
Høres ut som dere har hatt en fin morgen til tross for at det ble tidlig dag og natta var litt rolpete
Her ligger Asle på gulvet og leker med føttene sine mens jeg sitter og later meg i sofaenHar egentlig hundre ting jeg burde ha gjort men jeg gidder rett og slett ikke, kjenner jeg
Skikkelig lat i dag. Har egentlig bare lyst å sette meg ut i solveggen med en kopp kakao og solbriller på nesa
Men det er ingen fare for at Asle gidder å sitte i ro i vogna der ute, så det får bli med drømmen
Håper mamma ringer snart så vi kan få gått oss en tur i finværet
Koselig med selskap
Så flink du er som har kommet i gang med trening igjen H.H. Jeg begynte såvidt, men det ble visst med den ene gangenMå skjerpe meg
..en gang
har ikke engang kommet ordentlig i gang med dagen enda vi
Har bare herjet på gulvet, danset og tøyset siden vi sto opp
Fortsatt god bedring, Shauri! På tide å bli bra igjen nå!
søtnosen!God formiddag
Hjemmedag for T i dag og, så nå startet vi dagen med film, brunost på grove rundstykker og kakao/kaffe
Eskil følger ivrig med på filmen men jeg fikk så vidt kontakt med han
Vis vedlegget 5705
Jeg synes at en av frynsegodene med å være hjemmeværende, ha laaaange netter og aaaltfor tidlige morninger er at man kan gå i pysjamas til klokka er 11 og ikke trenger å gjøre det døyt iløpet av dagen hvis man heller vil ligge på gulvet og leke med deigklumpen sinEskil er så skjønn!Til å spise opp!
Høres ut som dere har hatt en fin morgen til tross for at det ble tidlig dag og natta var litt rolpete
Her ligger Asle på gulvet og leker med føttene sine mens jeg sitter og later meg i sofaenHar egentlig hundre ting jeg burde ha gjort men jeg gidder rett og slett ikke, kjenner jeg
Skikkelig lat i dag. Har egentlig bare lyst å sette meg ut i solveggen med en kopp kakao og solbriller på nesa
Men det er ingen fare for at Asle gidder å sitte i ro i vogna der ute, så det får bli med drømmen
Håper mamma ringer snart så vi kan få gått oss en tur i finværet
Koselig med selskap
Så flink du er som har kommet i gang med trening igjen H.H. Jeg begynte såvidt, men det ble visst med den ene gangenMå skjerpe meg
..en gang
har ikke engang kommet ordentlig i gang med dagen enda vi
Har bare herjet på gulvet, danset og tøyset siden vi sto opp
Fortsatt god bedring, Shauri! På tide å bli bra igjen nå!

Så kule bodyer!E-hey!
Vi har vært på besøk med ei venninne og sønnen hennes (min svigersønn altså..) i dag. Godt å komme seg bort fra blankisen her hjemme og få trilla tur sammen med dem i 7+grader. Svingte innom en Name It butikk og fikk handla litt mer tøy til vesla. Fant lue, ute-tøfler (vind-og vanntett), ullsokker, ei siklesmekkr og noen flotte bodyer; Vis vedlegget 5764
Likte spesielt den mørkerosa bodyen..![]()
Deilig med en lat dag
Godt med sol, her er det regn og slaps i dag![]()
Jeg synes at en av frynsegodene med å være hjemmeværende, ha laaaange netter og aaaltfor tidlige morninger er at man kan gå i pysjamas til klokka er 11 og ikke trenger å gjøre det døyt iløpet av dagen hvis man heller vil ligge på gulvet og leke med deigklumpen sin![]()
E-hey!
Vi har vært på besøk med ei venninne og sønnen hennes (min svigersønn altså..) i dag. Godt å komme seg bort fra blankisen her hjemme og få trilla tur sammen med dem i 7+grader. Svingte innom en Name It butikk og fikk handla litt mer tøy til vesla. Fant lue, ute-tøfler (vind-og vanntett), ullsokker, ei siklesmekkr og noen flotte bodyer; Vis vedlegget 5764
Likte spesielt den mørkerosa bodyen..![]()