Onsdag

Fru H

Mot nye tider
VIP
September 2012
God formiddag :-)
Hjemmedag for T i dag og, så nå startet vi dagen med film, brunost på grove rundstykker og kakao/kaffe :-)
Eskil følger ivrig med på filmen men jeg fikk så vidt kontakt med han
ImageUploadedByBV Forum1361952535.200833.jpg

Nei så fin han var i dag, gogutten:):):p
Nasse våknet åtte, men jeg trengte en liten blund til så jeg fikk henne til å sove igjen, så ringte telefonen så det ble bare 20 min slumring på meg etterpå:D:D
Får vel komme meg opp av senga, skal møte venninna mi snart:)
Godt å spise frokost og kle på seg uten Tulla også en gang i blant:p
Kakao høres godt ut, for en fin morgen dere har:rolleyes::rolleyes::)
Sent from my HTC Sensation Z710e using BV Forum

Han har fått ny onepiece fra HM for en tilgodelapp etter jul :) synes den var så kul, men ser jo nå at glidelås er litt dumt for en som bare ligger på magen :-p
Herli morgen her ja! Men jeg trenger mer kaffe kjenner jeg :-p
Så herlig at hun sovnet igjen!
Lillebror sovnet igjen rundt kl 7 etter å ha ranglet, så je gikk inn til T å la meg da han våknet 7.30, i håp om at lillebror sov litt lenger. Men han våknet etter en liten stund han og :)

Scøting!!:)
Her begynte dagen tidlig, da vesla fant ut at hun ville opp kl.0420. Amma og la henne oppi senga vår - uten hell. Pirka borti mannen som tok henne med ned, skifta bæsjebleie og ga flaske. <3
Vi er bosatt på en plass som ikke har fått sol enda i år, så da kikker vi ut på andre sida av fjorden og lurer på om vi skal ta oss en ekskursjon.

Ikke mye å oppdatere herfra.. fortsatt syk jeg. Magen skriker etter mat, jeg har null appetitt, og det lille jeg klarer å få i meg går rett igjennom.. :( Ikke gøy!

Ikke mye å oppdatere herfra.. fortsatt syk jeg. Magen skriker etter mat, jeg har null appetitt, og det lille jeg klarer å få i meg går rett igjennom.. :( Ikke gøy!
Uff stakkars deg...

Huff ikke noe trivelig det der:(

Han har fått ny onepiece fra HM for en tilgodelapp etter jul :) synes den var så kul, men ser jo nå at glidelås er litt dumt for en som bare ligger på magen :-p
Herli morgen her ja! Men jeg trenger mer kaffe kjenner jeg :-p
Så herlig at hun sovnet igjen!
Lillebror sovnet igjen rundt kl 7 etter å ha ranglet, så je gikk inn til T å la meg da han våknet 7.30, i håp om at lillebror sov litt lenger. Men han våknet etter en liten stund han og :)
Den var kjempekul:D
Ganske forbauset at hun sovnet så greit og lenge selv, hun tulla litt i natt da, nektet å sove etter amminga i tolvtiden, så det tok litt tid.

Den var kjempekul:D
Ganske forbauset at hun sovnet så greit og lenge selv, hun tulla litt i natt da, nektet å sove etter amminga i tolvtiden, så det tok litt tid.

Da tar hun igjen litt nå da :-)

God formiddag.
Her har vi vært og trent,trillet en tur og vært på butikken:-)Strålende vær,så vi må nok ut igjen for å nyte sola!!

Hørtes fryktelig godt ut med kakao,fru H.Kanskje jeg skal skeie ut litt,hehe:-) Og så fin Eskild er<3

God bedring,Shauri.Håper det gir seg snart!

Ha en fin dag,alle:-)

Eskil er så skjønn! :D Til å spise opp! :D Høres ut som dere har hatt en fin morgen til tross for at det ble tidlig dag og natta var litt rolpete :)
Her ligger Asle på gulvet og leker med føttene sine mens jeg sitter og later meg i sofaen :) Har egentlig hundre ting jeg burde ha gjort men jeg gidder rett og slett ikke, kjenner jeg :p Skikkelig lat i dag. Har egentlig bare lyst å sette meg ut i solveggen med en kopp kakao og solbriller på nesa ;) Men det er ingen fare for at Asle gidder å sitte i ro i vogna der ute, så det får bli med drømmen :p Håper mamma ringer snart så vi kan få gått oss en tur i finværet :D Koselig med selskap :)
Så flink du er som har kommet i gang med trening igjen H.H. Jeg begynte såvidt, men det ble visst med den ene gangen :rolleyes: Må skjerpe meg :p ..en gang :rolleyes: har ikke engang kommet ordentlig i gang med dagen enda vi :p Har bare herjet på gulvet, danset og tøyset siden vi sto opp :p
Fortsatt god bedring, Shauri! På tide å bli bra igjen nå!

Da har vi hatt besøk, og vært på handletur, veldig koselig:-)
Anette har ikke sovet stort etter hun stod opp klokka 10.00, men trenger kanskje ikke så lange lurer når hun står opp så sent.

Eskil er så skjønn! :D Til å spise opp! :D Høres ut som dere har hatt en fin morgen til tross for at det ble tidlig dag og natta var litt rolpete :)
Her ligger Asle på gulvet og leker med føttene sine mens jeg sitter og later meg i sofaen :) Har egentlig hundre ting jeg burde ha gjort men jeg gidder rett og slett ikke, kjenner jeg :p Skikkelig lat i dag. Har egentlig bare lyst å sette meg ut i solveggen med en kopp kakao og solbriller på nesa ;) Men det er ingen fare for at Asle gidder å sitte i ro i vogna der ute, så det får bli med drømmen :p Håper mamma ringer snart så vi kan få gått oss en tur i finværet :D Koselig med selskap :)
Så flink du er som har kommet i gang med trening igjen H.H. Jeg begynte såvidt, men det ble visst med den ene gangen :rolleyes: Må skjerpe meg :p ..en gang :rolleyes: har ikke engang kommet ordentlig i gang med dagen enda vi :p Har bare herjet på gulvet, danset og tøyset siden vi sto opp :p

Deilig med en lat dag:-):p
Godt med sol, her er det regn og slaps i dag:p

God formiddag :)
Hjemmedag for T i dag og, så nå startet vi dagen med film, brunost på grove rundstykker og kakao/kaffe :)
Eskil følger ivrig med på filmen men jeg fikk så vidt kontakt med han
Vis vedlegget 5705
søtnosen! :rolleyes:
Vi har vært på bytur, jeg er helt utslitt etter å ha fulgt to jenter på 11 og 13 i 4 timer på shopping :eek: Tross dobbel latte og en is :p I ettermiddag skal jentene på nok en shoppingrunde :eek: :eek: :eek: ;Men da heldigvis i følge med min søster, så da får jeg pusta ut litt :p ;)
Mannen jobber overtid og frøkna er litt misfornøyd, så mye hvile blir det ikke idag, tross ei slitsom natt med en del promping og skriking fra frøkna o_O

Jeg synes at en av frynsegodene med å være hjemmeværende, ha laaaange netter og aaaltfor tidlige morninger er at man kan gå i pysjamas til klokka er 11 og ikke trenger å gjøre det døyt iløpet av dagen hvis man heller vil ligge på gulvet og leke med deigklumpen sin :rolleyes:

E-hey!
Vi har vært på besøk med ei venninne og sønnen hennes (min svigersønn altså..;)) i dag. Godt å komme seg bort fra blankisen her hjemme og få trilla tur sammen med dem i 7+grader. Svingte innom en Name It butikk og fikk handla litt mer tøy til vesla. Fant lue, ute-tøfler (vind-og vanntett), ullsokker, ei siklesmekkr og noen flotte bodyer; 1361985977002.jpg

Likte spesielt den mørkerosa bodyen..;);)

E-hey!
Vi har vært på besøk med ei venninne og sønnen hennes (min svigersønn altså..;)) i dag. Godt å komme seg bort fra blankisen her hjemme og få trilla tur sammen med dem i 7+grader. Svingte innom en Name It butikk og fikk handla litt mer tøy til vesla. Fant lue, ute-tøfler (vind-og vanntett), ullsokker, ei siklesmekkr og noen flotte bodyer; Vis vedlegget 5764

Så kule bodyer! :D Name-It her har ikke de der bodyene med skrift på o_O

Deilig med en lat dag:):p
Godt med sol, her er det regn og slaps i dag:p

Det er helt nydelig å bare daffe :D Nå har vi vært ute og gått tur med moren min i halvannen time, så vi har fått gjort noe fornuftig i dag :D Det har vært helt nydelig vær nå i mange dager, så jeg og mamma har gått tur hver ettermiddag siden søndag :D Deilig!

Jeg synes at en av frynsegodene med å være hjemmeværende, ha laaaange netter og aaaltfor tidlige morninger er at man kan gå i pysjamas til klokka er 11 og ikke trenger å gjøre det døyt iløpet av dagen hvis man heller vil ligge på gulvet og leke med deigklumpen sin :rolleyes:

Det går stort sett i pysjamasbukse hele dagen må jeg tilstå. Når man tilbringer mesteparten av dagen på gulvet både for lek og mating i vippestolen, så orker i hvert fall ikke jeg jeans :p:) Dessuten viser matflekker mindre på rutete pysjbukser ;):rolleyes::P

E-hey!
Vi har vært på besøk med ei venninne og sønnen hennes (min svigersønn altså..;)) i dag. Godt å komme seg bort fra blankisen her hjemme og få trilla tur sammen med dem i 7+grader. Svingte innom en Name It butikk og fikk handla litt mer tøy til vesla. Fant lue, ute-tøfler (vind-og vanntett), ullsokker, ei siklesmekkr og noen flotte bodyer; Vis vedlegget 5764

Så kule bodyer! :D Name It besøk blir fort dyrt :p De har så mye fint der! :)

Mitt siste kjøp der endte med lue, jakke og body med "Kanskje jeg er liten, men det er jeg som bestemmer!" ;):D

Back
Topp