Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Så bragodt å få ting i orden!
Hvilken vogn ble det da?![]()
Men hvor mye klær kjøper dere i de minste str?? Jeg har fått en del i 62 og 68, så det drøyer jeg med til behovet er der..
Handlet litt nyfødt klær i dag. 4-5 bodyer, 2 sparkebukser,ett sett med dongeri og genser, 3 tynne bukser, 2 fleecedresser og noen sokkepar. Ja, og noen tynne luer. Lurer på om det får holde nå, og se hva jeg evt får/trenger i mai![]()
Vi har en deeel klær fra storesøster i str 52 og oppover.
Denne gangen har jeg kjøpt litt mer i str 50 for det var det litt lite av sist, orket ikke dra ut å kjøpe i startenDet er vel ikke lenge de bruker str 50? Nå kommer det jo an på hvor stor babyen er og da...håper jeg får en normalvektig denne gangen også.
hihi nettopp begynt? Du er god! Vi er så og si ferdig, mangler bare klær! har en rar følelse om at vi har så dårlig tid! =P
Ja, i dag har jeg faktisk vært på Ikea og kjøpt seng m/tilbehlør + diverse. Går fort i svingene mens jeg er i gang. En runde på barnas hus + princess, så tror jeg at jeg er derSkal i praksis 3 uker, også er det påske etterpå, og da er jeg jo 35 uker. Greit å ha alt i hus til den tid
![]()
haha det er godt gjørt ja! =D du er flink! Gøy å handle inn - så jeg er nesten litt små misunnlig for at du har "mye" igjen! har ikke stort mer å kjøpe enn klær, så kjøper litt her og litt der bare for at den shopping-følelsen skal vare lengst mulig! =) hehe!! Praksis i tre uker! Så spennende! Hva studerer du? =) =)
Ja, handling er gøy!! Men må innrømme jeg stressa litt mer med det forrige gang.Men basisen skal iallefall i hus denne uka, så får vi se hvilke behov som melder seg etter fødsel
Jeg studerer til å bli grunnskolelærer, så skal ut i praksis på en barneskole.. Travle og spennende dager det. Hadde praksis i høst uten mage, så skal bli spennende å se hva de sier nå.![]()