Strikk-a-long - Monsterbukse

Så flinke dere er :)

Alltid greiest og vente med og sy igjen løpegangen ja.
Jeg rakk opp igjen det jeg hadde strikket, og sitter nå og regner på maskeantall, så får jeg starta på ny

Sent from my HTC Desire S using Tapatalk 2

Da er jeg igang.

Vedlegg

• uploadfromtaptalk1361800024911.jpg
    uploadfromtaptalk1361800024911.jpg
    78,4 KB · Visninger: 47
Så flinke og raske dere er:)

Jeg har som mål og ihvertfall komme meg til pinnebytte (for andre gang ettersom jeg måtte ta opp) i dag :D

Det stedet man begynner å strikke; skal det være på siden av buksen, eller midt på bakstykket?
Tenker da på første masken man strikker, hvor det henger en tråd ned.. Vet ikke hva man kaller det på "fagspråket".

Dere som strikker ensfarger- lager dere ensfarget med eller uten ansikt?

Her blir den ensfarget med rød munn.
Sånn i utgp hvertfall.

Skal ikke se bort ifra at jeg slenger inn andre farger og evnt mønster underveis

Inntil man skal starte på munnen er det hipp som happ, egentlig. Når jeg så setter markører i sidene, teller jeg 1/4 av maskene til høyre og venstre fra start tråden. Da sitter jeg igjen med halvparten av maskene foran, halvparten bak, og tråden i midten på bakstykket :D

Jeg bruker og ha starten midt bak på buksa

Inntil man skal starte på munnen er det hipp som happ, egentlig. Når jeg så setter markører i sidene, teller jeg 1/4 av maskene til høyre og venstre fra start tråden. Da sitter jeg igjen med halvparten av maskene foran, halvparten bak, og tråden i midten på bakstykket :D
Skjønner:)

Hvordan setter dere markører? Bare med en tråd? Sikkert dumt spørsmål, men aldri gjort det før:)

Men det funker med en tråd også. Tips er å bruke en farge som er ganske annerledes, da jeg har opplevd å strikke inn markøren...

Jeg skal begynne nå jeg.
Lurte på hva som ble av denne strikkinga :p
Litt sen i avtrekkeren kanskje.... :rolleyes:
Men er det veldig krise om jeg bare bruker pinne 2.5mm, også på denne løpegangen??
Jeg gidder ikke å vente til i morgen for å kjøpe ny pinne :p
Jeg gjorde ikke det på en lue jeg har strikket som jeg skal ha til denne buksa, ser ut som det gikk fint :)

Jeg strikker forresten i str 6 mndr med hovedfarge babyblå og hvite striper på bena :)

Da setter jeg i gang :D

Så kaster jeg inn håndkle for i kveld og går i seng.

Så langt kom jeg i dag:
ImageUploadedByBV Forum1361823722.633778.jpg
Sleng inn et bolde av ditt prosjekt så langt å da vel!

Back
Topp