Må skryte litt ;)

Fru H

Mot nye tider
VIP
September 2012
Ja, jeg vet jo at alle er superstolte av ungene sine, så her kan alle skryte av sine små! :D

Lillebror har blitt så utrolig flink på gulvet nå ;) I stad begynte han bevisst å rotere når han ligger på magen, snudde seg helt rundt en runde og var så utrolig fornøyd. Det må være stort å klare og bevege seg slik man vil, når man kan?!
Han drar også knærne oppunder seg når han ligger på magen, og noen ganger dytter han fra med armene slik at han kommer seg bakover :p
Han ruller seg også nå tilbake til rygg ganske bevisst (har bare tippet tilbake tidligere), og kan dermed plutselig rulle seg helt bort fra der jeg egentlig la han :p
Han har også kommet seg veldig med å bruke hendene og armene når han leker på magen. Blitt veldig aktiv og selvaktiviserende.
Men så får han ikke lov til å drive på så mye alene, for jeg er redd for å gå glipp av noe og sitter som regen ved han hele tiden og diller :p

Så flink han er gutten din:-) Jeg synes man må skryte så mye man bare vil her inne, jeg har ingen andre å skryte til :flower
Så herlig mye som skjer med de små nå:-)

Det er fantastsisk herlig nå fremover! :D
Han ble så innmari ivrig på å rotere og nå, hehe. Moro!

Så utrolig moro han greier og komme seg litt rundt selv:D:D All grunn til og skryte og være stolt:D Emmeth greier også og rulle rundt, men har ikke hatt han på magen nå de siste 4 dagene pga pustevanskene hans, men til vanlig digger han og ligge på magen og prøver og dytte seg framover med beina:p

Så utrolig moro han greier og komme seg litt rundt selv:D:D All grunn til og skryte og være stolt:D Emmeth greier også og rulle rundt, men har ikke hatt han på magen nå de siste 4 dagene pga pustevanskene hans, men til vanlig digger han og ligge på magen og prøver og dytte seg framover med beina:p

Det er så gøy å følge med på utviklingen dems =)

Så herlig! :D

Minda og ruller. OVER alt :P
Er kjempe herlig :) Blir nesten like stolt (om ikkje meir) når ho klarer nye ting :))

Så flink han er!
Begynner å tro at Hermine er lat av seg :eek: :p
Hun kaver seg kun rundt i sirkel, i god fart skal nevnes, men kun i sirkel! Og hun ruller sjeldent over fra mage til rygg, må som regel hjelpe henne med det når hun blir sliten! Er visst av den bedagelige typen frøkna mi ;)

Så gøy,fru H!Jeg syns det er så gøy å lese om alle fremskrittene til de små her inne:-)
Viktig å skryte litt av dem og:-)

Så flink han er!
Begynner å tro at Hermine er lat av seg :eek: :p
Hun kaver seg kun rundt i sirkel, i god fart skal nevnes, men kun i sirkel! Og hun ruller sjeldent over fra mage til rygg, må som regel hjelpe henne med det når hun blir sliten! Er visst av den bedagelige typen frøkna mi ;)
Men du, det ER helt vanlig at de ikke ruller fra mage til rygg igjen, altså, selvom de ikke er late :p
T rullet aldri den veien og han løp da han var 10 måneder og var ikke akkurat bedagelig av seg. Han elsket rett og slett å ligge på magen og plutselig krabbet og klatret han i trapper!

Men du, det ER helt vanlig at de ikke ruller fra mage til rygg igjen, altså, selvom de ikke er late :p
T rullet aldri den veien og han løp da han var 10 måneder og var ikke akkurat bedagelig av seg. Han elsket rett og slett å ligge på magen og plutselig krabbet og klatret han i trapper!
hehe, "godt" å høre! Hun trenger IKKE å gå når hun er 10 måneder, så gjør ikke noe at hun ikke har det travelt ;)

hehe, "godt" å høre! Hun trenger IKKE å gå når hun er 10 måneder, så gjør ikke noe at hun ikke har det travelt ;)

Nei, som sagt før hadde jeg håpet på en litt mer bedagelig gutt denne gangen. Så vi får se da :p

Snuppa her ruller nesten bare fra mage til rygg, veeeldig sjelden det er omvendt.
Så har hun innmari lyst til å reise seg, prøver hele tiden når hun ligger på ryggen:-)

Back
Topp