• Forumet vil være nede på grunn av nødvendig vedlikehold februar 11. juli kl. 00:00 til kl. 02:30.

Dere som er sykemeldt

lene89

Glad i forumet
Hvordan jobber dere som er 50% sykemeldt?jobber dere noen timer til dagen eller bare spesielle dager?

Ej e 50% sjukemelt, å ej jobba i barnehage, så ej jobba 2 daga ei vike, onsdag og fredag, så jobba ej 3 daga andre vika, mandag, onsdag og fredag:)

Jeg er 50% sykemeldt, jobber i barnehage på småbarn. Jeg jobber 2 og 1/2 dag i uka, men tror nok jeg blir mer sykemeldt snart. Er vannskelig å kun jobbe halvedager for da er det vanskeligere med vikarer..

Jeg er 50% sykemeldt, jobber i barnehage på småbarn. Jeg jobber 2 og 1/2 dag i uka, men tror nok jeg blir mer sykemeldt snart. Er vannskelig å kun jobbe halvedager for da er det vanskeligere med vikarer..
hehe.. Ser jeg var inne på feil teerminforum da men:p

Jeg er 25% sykemeldt og sprer dette utover hver dag. Det har hjulpet masse på rygg og bekken! Kjempe deilig!

Da ble jeg 50% sykemeldt i dag,skal gå 4 timer hver dag så håper det hjelper på formen:)

Eg har begynt med 40% sykemelding. Jobber hver dag skiftet mitt jobber, bare kortere dager. Det hjalp godt på. Vi har til vanlig 9-timers dag. Og med 50 minutt kjøring hver vei ble det lenge dager.

Back
Topp