Så stille her i dag

Gizom

Gift med forumet
Juli13-jentene
VIP
Det er så stille her i dag, innom hele tiden men kngetkng skjer- er det noen her?

Eg e innom i ny og ne, men syns det e så stille her at d ofte går lang tid mellom hver gang eg e innom :P

Er stille her i dag.. Eller denne helgen. I Bergen er det iallfall fantastisk vær denne helgen, så det er sikkert litt av grunnen.
Selv føler eg meg ikke helt pigg i dag, så syns litt synd på meg selv i dag :(

Er stille her i dag.. Eller denne helgen. I Bergen er det iallfall fantastisk vær denne helgen, så det er sikkert litt av grunnen.
Selv føler eg meg ikke helt pigg i dag, så syns litt synd på meg selv i dag :(
God bedring!

Selv nyter jeg desverre ikke det deilige været. Ligger på sofaen...

Vært ute i det nydelige været i hele dag! Hakka is, saga og bært ved, brent bål i hagen og stekt pølser med pinnebrød, trilla tur og kjøpt is og snop :-) Nå legger mannen ungene mens jeg slapper av...

Jeg har også vært ute :-)
12km på litt bakglatte ski var bare en fryyyyd,
Pølsegrilling med toåringen ute på utepeisen etterpå. Bakt havrekjeks og bananbrød, og nå er det tid for en lang dusj med mannen :D God kveld alle sammen!

Stille før stormen :D
Vi har vert ute i hele dag,også har vi hatt en aktiv tantunge her i helga så er nokså skutt..
Nå sitter eg som en sekk i sofaen og det føles deilig :D

Jeg har oppdaget at man kan være for trøtt til å sitte foran dataen. Jeg var på innflytningsfest i går, og sovnet ikke før i 4-tiden i natt. Var våken flere ganger i løpet av den korte natten, og sto opp klokka ni. Da jeg endelig sovnet litt på sofaen tok det ikke lang tid før jeg ble vekket igjen. Uff, tror jeg er for gammel til slik natterangling, får jo ikke sove lenge om morgenen selv om jeg prøver. Men festen var bra da, men masse god mat (alle hadde med seg en matrett eller to).

Her har det vært flott innevær forresten, det regnet hunder og katter i går/natt, så det er is overalt og ganske guffent.

Vi har vært på Sørlandet hos familie i helga,og kjørt tilbake til Oslo i kveld,så jeg har vært lite på forum i forhold til ellers i helga ja. Men for et solskinn i dag! :-)

Vi har vært i selskap hos min kjære farmor i dag, og jeg har strikket ferdig lua jeg begynte på i går ;)
Blir litt hekta på denne strikkinga kjenner jeg :p

Vi har vært i selskap hos min kjære farmor i dag, og jeg har strikket ferdig lua jeg begynte på i går ;)
Blir litt hekta på denne strikkinga kjenner jeg :p
Det er lett å bli hekta'

Back
Topp