Alle dere østfoldjenter:)

mastine

Blir kjent med forumet
Hei:) hadde vært så hyggelig å få til et treff med andre som går gravide med ca samme termin og dele litt tanker om graviditeten, fødsel og barseltid:) Er det noen som hadde hatt lyst til det?:) jeg har termin 16 juni med 3.mann, er 29 år og bor i sarpsborg:)

Hadde vært hyggelig det:-) Jeg er 37 år og har termin 28 juni. Bor i Halden og har en jente som blir 4 år i mai :-)

Sniker litt jeg... Har termin i juli, og bor i Østfold! Om dere ønsker flere på treff. ;)

Så hyggelig at flere har lyst å treffes:) det er plass til enda flere også:) hvor passer det best med treff??? kom med forslag til dager som passet så kan vi jo avtale:)

Hadde vært kjempe koselig :D Er 24 år bor i sarpsborg og har termin 14 juni å har ei tulle på 2 år fra før :D

Har dere fra Halden lyst til å komme til sarpsborg? Eller blir det tungvint for dere? vi har bare en bil, og mannen kommer til å trenge den endel på dagtid fremover, så for min del blir det vanskeligere å komme til Halden...

Har dere fra Halden lyst til å komme til sarpsborg? Eller blir det tungvint for dere? vi har bare en bil, og mannen kommer til å trenge den endel på dagtid fremover, så for min del blir det vanskeligere å komme til Halden...

Kan vi ikke heller møtes i fredrikstad da?

Møtes på midten :P Katti er jo et fiiint sted syns jeg :D Spørs jo om alle kommer med eller uten barn da.

ja det høres bra ut Tina pusen:) passer det for dere andre? Hvis det er vanskelig å reise til sarpsborg/fredrikstad så lar det seg sikkert ordne med transport til Halden...

Jeg har ikke bil eller lappen, så jeg busser jeg da :)
Å Jeg må ha med jentungen, for hun er ikke kommet inni bhg enda :(

Hei:) hadde vært så hyggelig å få til et treff med andre som går gravide med ca samme termin og dele litt tanker om graviditeten, fødsel og barseltid:) Er det noen som hadde hatt lyst til det?:) jeg har termin 16 juni med 3.mann, er 29 år og bor i sarpsborg:)
håhå, kan fort ende opp på føden samtidig vi :P Har termin den 14 hehe.

Hvor i særp bor du?

Ja, hehe:) det skal du ikke se bort fra:) hihi! Jeg ble satt frem 8 dager, kjipt m tanke på overtid, jeg får satse på at babyen får veldig lyst til å komme litt før;) jeg bor på kurland, du da? :)

Jwg bor ikke i Fredrikstad men bf bor der, men er ikke mange i område jeg ble her tror jeg, jeg bor like ved TusenFryd... Hehe:)

Ja, hehe:) det skal du ikke se bort fra:) hihi! Jeg ble satt frem 8 dager, kjipt m tanke på overtid, jeg får satse på at babyen får veldig lyst til å komme litt før;) jeg bor på kurland, du da? :)

Bor rett ved siden av Folketshus, eller sentrum sene eller hva dem har bytta navn til :P

Jeg vil også være med.. selv om jeg omtrent aldri er her inne lenger ;) hehe... men skrik ut :)

Bor i Råde forresten.. termin 4 juni... førstemann !

Selvfølgelig er det plass til deg også julekulaa:) hvilke dager passer da jenter?:) kanskje vi havner i samme barselgruppe vi da, Tina pusen:)

Back
Topp