Strikk-a-long - Monsterbukse

Jeg oppfordrer herved alle til å strikke en prøvelapp, la det bli første etappe i dette 'løpet' :-d

Beklager.

Jeg fikk ikke med meg at det var strikkestart på mandag :)

Og siden jeg er kommet ganske langt på vei nå, så får jeg heller trekke meg, og følge med dere fra sidelinjen :)

Gleder meg til og se hva dere produserer!
åhh nei-ikke tadet sånn;)

jeg trodde jeg hadde misforstått! vi er vel allemed, forskjellig tempo blir det veluansett, det var bare at siden vi skullevente til mandag, jeg med en kjole midertidig. liker å ha forskjellige prosjekter liggende uansett....

ikke heng på side linjen a!

Det beste er å strikke en prøvelapp, da får du et reellt bilde på hvor fast du strikket, for det trenger ikke samsvare med garnet... ;-)
Takk, da skal jeg gjøre det:D

åhh nei-ikke tadet sånn;)

jeg trodde jeg hadde misforstått! vi er vel allemed, forskjellig tempo blir det veluansett, det var bare at siden vi skullevente til mandag, jeg med en kjole midertidig. liker å ha forskjellige prosjekter liggende uansett....

ikke heng på side linjen a!
Hehe, jeg tok det ikke "sånn" så no hard feelings :)

Jeg kommer likevel til og bruke ti evigheter og litt til på buksa.
Har valgt og strikke den ensfarget (utenom munnen), og det er jo såååå kjedlig og strikke ensfarget.

Holder og på med ei mariusjakke i str L og sokker til mannen ved siden av buksa.
Kjekt og ha noe og bytte mellom :)

Sent from my HTC Desire S using Tapatalk 2

Hehe, jeg tok det ikke "sånn" så no hard feelings :)

Jeg kommer likevel til og bruke ti evigheter og litt til på buksa.
Har valgt og strikke den ensfarget (utenom munnen), og det er jo såååå kjedlig og strikke ensfarget.

Holder og på med ei mariusjakke i str L og sokker til mannen ved siden av buksa.
Kjekt og ha noe og bytte mellom :)

Tror jeg skal strikke ensfarget også da jeg og holder på med og hekle et babyteppe ved siden av:D

Da er prøvelappen min ferdig, med det resultat av at garnet jeg bruker sier 23 masker på 10 cm, mens jeg får 25 masker pr 10 cm.

Hvordan går det med dere andre?

Da er prøvelappen min ferdig, med det resultat av at garnet jeg bruker sier 23 masker på 10 cm, mens jeg får 25 masker pr 10 cm.

Hvordan går det med dere andre?
Hvilket garn og pinner bruker du da?

Da bør jeg legge til masker, ikke sant?:)

Vanlig bbyull har ofte strikkefasthet på 28, så med mindre du vil ha en litt bredere/løsere modell kan du strikke akkurat det antall masker oppskriften sier. (Hun nevner jo at modellen blir litt smalere i babyull...)

Vanlig bbyull har ofte strikkefasthet på 28, så med mindre du vil ha en litt bredere/løsere modell kan du strikke akkurat det antall masker oppskriften sier. (Hun nevner jo at modellen blir litt smalere i babyull...)
Takk, ser det nå ja:D

Når man er ferdig med løpegangen, man må vel ikke sy sammen med en gang?

Meningen er man skal gjøre det helt til slutt?

Flink du er! Fin farge!:)

Jeg er nesten ferdig med første del, så ser jeg nå at det har vridd seg!! Bah!!

Ånei! Det er jo skikkelig kjipt! Blæh!

Takk, fargen er nok mere klar lilla enn det ser ut til på bildet.

Back
Topp