En aktiv liten prins

Amahel

Forumet er livet
Juli13-jentene
I går kveld var prinsen veldig aktiv da vi la oss.
Og han sparket kraftigere og kraftigere.
Han viste seg frem tror jeg og ville også at pappen skulle få kjenne hvor kraftig han kunne sparke.
Dette var veldig stas for både meg og mannen
Og både jeg og mannen sovnet med DET gliset :D

<3 Lykke <3

Å, så herlig! :)

Så koselig :)

Så kos;)

Så utrolig herlig! :-)

Det var litt morsomt å lese dette, for igår kveld var første gang jeg kjente tydelige bobler/bevegelser! <3
Jeg lå på siden, og leste en bok (begynt på Marian Keyes etter anbefaling av dere, neste bok blir Jo Nesbø).
Plutselig var det akkurat som om noe vridde på seg der inne! Herlig! :-)
Men jeg kjenner ikke så tydelig som deg da, pga. morkaken som demper. Så her er det kun jeg som merker boblene, selv om datteren min stadig legger hånden på magen og vil kjenne.

Kose dere masse med bevegelsene! :-)

Heldige dere var som fikk kjenne på utsida :-) jeg ber ham av og til holde på magen når gutten turner, men det har ikke vært til å kjenne på utsida enda. Gleder meg til det, og det tror jeg pappan også gjør :-)

Heldige dere var som fikk kjenne på utsida :) jeg ber ham av og til holde på magen når gutten turner, men det har ikke vært til å kjenne på utsida enda. Gleder meg til det, og det tror jeg pappan også gjør :)
Det var ikke så veldig tydelig han kjente det, men det var ingen tvil at han kjente noe :D
Det kommer nok snart skal du se ;)

Er så kjekt nå partneren og kan kjenne bevegelse fra spiren :) Men krever og litt timing av og til ;)

føler ofte at når pappan legger hånda på magen så roer lille tulla seg... Pappan er en rolig sjel, så for meg er det helt i orden bare det også fortsetter utenfor!

føler ofte at når pappan legger hånda på magen så roer lille tulla seg... Pappan er en rolig sjel, så for meg er det helt i orden bare det også fortsetter utenfor!

Sånn føler jeg det litt også, faktisk! Som at han blir rolig av pappans hender :-)

*Liker.* :)
Herlig det da! :)
Noen som vet om de merker berøring ennå?
Merker det kanskje ikke gjennom morkaken min men.. Jeg får berøre på sidene. Hi hi! :p

Back
Topp