vogn :)

nr 1 Nes H

Juni12`s hobbypsykolog
VIP
noen som har ei god vogn å anbefale til tur.
må ha ei som er god å trille, med rygg til å legge ned, og som blir relativt liten når den er slått sammen.... gubben vil på kiel tur, og etter den forrige har je lært at å dra med emmaljunga er håpløst :p
 
Har Simo sport124 som vi er fornøyd med.Har en liten carena reisetrille som vi bruker i syden. Den kan legges helt ned.
 
Litt dyr og har ikke prøvd den selv men kommer til å kjøpe den.
Nemlig babyzen yoyo :)
 
2me trillen..ellers anbefaler eg babyjogger City mini - blir liten og lett når du slår an sammen, hat en av de lengste ryggene på trillene der ute..grei å bruke hjemme og :) jenta vår bruker den som sovevogn i bhgen :D

Sent from my LT25i using BV Forum mobile app
 
*følgemed*

Vi drømmer om en ferietur til sommeren vi også, så skal følge med litt her jeg ;)
 
Maclaren techno xt
 
Bugaboo cameleon. Mb urban jungle ;)

Sendt fra min Samsung
 
dytter på denne je, flere som har forlag?? je har funnet ut at je vil ha 4 likestore hjul.... men er fortsatt på jakt.
ser litt på emmaljunga scooter, noen som har prøvd denne??
 
Vi har kjøpt emmaljunga Scooter til jenta vår og vi erfornøyd med den . Får ikke lagt ryggen helt flatt men det går fint alikevel :)
 
Britax b-agile.
Men britax har flere forskjellige :)

Denne har vi kjøpt til reisetrille/behov for liten, men alikavel stor vong.

ca full liggestilling, nesten like liten som en streskoffert, 4 hjul (2 svingbare om man vil), lett, legges sammen med en hånd.

Eneste minuset jeg har sett foreløpig er at jeg ikke kan ha barnet mot meg :(
 
Ser du vil ha fire store hjul, men jeg anbefaler Tfk joggster twist. Den blir liten sammenlagt, alikevel er det en stor vogn med god plass.
Min fireåring har fortsatt god plass i den :)
 
Jeg trenger også ei god reisetrille til sydentur:) så følger med her:)
 
Britax b-agile.
Men britax har flere forskjellige :)

Denne har vi kjøpt til reisetrille/behov for liten, men alikavel stor vong.

ca full liggestilling, nesten like liten som en streskoffert, 4 hjul (2 svingbare om man vil), lett, legges sammen med en hånd.

Eneste minuset jeg har sett foreløpig er at jeg ikke kan ha barnet mot meg :(
har du 3 eller 4 hjul? har igrunnen bestemt meg for denne vogna, men nå studerer jeg på dette med hjul og om jeg skal kjøpe bare slik stang eller brett foran..... erfaring???
 
Back
Topp