GULP!

*IdaMor*

Elsker forumet
Jeg har en liten gulper... han gulper døyne rund føler jeg. :confused: det er ikke mye gulp hver gang, men uansett hva vi skal gjøre så gulper han. Bytte bleie = gulp, bytte klær = gulp, mating = gulp, legging = gulp.... og for ikke å snakke om raping. Bra vi har mye klær og bytte i mellom :P

Flere som har det slik?

Og akkurat i skrivende øyeblikk, fikk jeg en go dose gulp mellom puppa... :P

En del gulp her også. Fant forresten ut at bak ørene var et sted gulp ble liggende også - deilig lukt av gammel gulp. Blæh...

Mye gulping her også! Som du sier er det uansett hva vi skal gjøre - ofte har vi to-tre skift av bodyer før vi har vært oppe en time på morgenen. Det er ikke bare lillejenta som må skiftes. Jeg gulpes ned ganske ofte jeg også...

Jepp!!
Her går vaskemaskinen i ett, puh ;)
Og raping, ja ikke snakk om det, hehe :)

Lillebror gulper heldigvis sjeldent. Men storebror var storgulper med en del sprutgulp. Vi gikk til kiropraktor med han, og det hjalp på gulpinga. Ble ikke helt borte, men mye bedre:)

Er ikke bare vi som har det slik da. Her har gulpinga faktisk tatt seg opp siden jeg skrev tråden :( Det spruter. Og det er jo som regel rett etter amming.. nesten alt kommer opp igjen :(

Ta deg en tur til kiropraktor, kan hjelpe.
Eller få legen til å sjekke om det er reflux.

Her gulpes det også hele tiden. Storebrødrene er ikke så glad i å bli gulpet på når de skal kose :p

Kiropraktor kan hjelpe. Ha de i ro etter mat og så få de til å rape. Legg en av deres puter under madrassen så de ligger høyt.med hodet på natta... Ting jeg har hørt skal hjelpe:-) håper det løser seg for dere.

Ta barnet oftere fra for å rape. Gjerne 2-3 ganger de 5 første minuttene. Er pga barnet svelger luft, og luftboblene stiger, og da stiger melka som kommer etter. Er verdt å prøve hvertfall. Det hjalp her :)

Ta barnet oftere fra for å rape. Gjerne 2-3 ganger de 5 første minuttene. Er pga barnet svelger luft, og luftboblene stiger, og da stiger melka som kommer etter. Er verdt å prøve hvertfall. Det hjalp her :)

Ja, vi fikk ikke jenta våres til å rape i starten, og da gulpet hun litt, ikke mye, men litt hver dag. Nå raper hun hver dag, men hari kke gulpet på ukesvis:)

Får nesten aldri gutten vår til å rape vi. Men tydelig at det er luft som skal opp.

Back
Topp