Hvor mye mat trenger de?

Det husker jeg ikke... Begynte med grønnsaksmos til middag da han var 6 måneder ca og gav vel det en stund til han var vant til det. Fra 7 måneder kanskje?

Det husker jeg ikke... Begynte med grønnsaksmos til middag da han var 6 måneder ca og gav vel det en stund til han var vant til det. Fra 7 måneder kanskje?
Da tenker jeg at jeg holder meg til kun grønnsaker noen uker til jeg ;)

Da tenker jeg at jeg holder meg til kun grønnsaker noen uker til jeg ;)
Jeg vet ikke hva som er mest vanlig altså, når jeg tenker meg om tror jeg vi ventet kanskje et par uker lenger.

Vi har spist grønnsaksmos en stund..både blandet og hver for seg. I dag fikk hun kalkungryte fra glass..det var ikke det helt store så det ble med fem skjeer, men alt må smakes på :-)

Vi har spist grønnsaksmos en stund..både blandet og hver for seg. I dag fikk hun kalkungryte fra glass..det var ikke det helt store så det ble med fem skjeer, men alt må smakes på :)
hehe, ikke sant! Ren grønnsaksmos er sikkert litt søtere på smak enn når det kommer kjøtt i, så hun må sikkert få litt tid på seg til å bli vant med smaken ;)

hehe, ikke sant! Ren grønnsaksmos er sikkert litt søtere på smak enn når det kommer kjøtt i, så hun må sikkert få litt tid på seg til å bli vant med smaken ;)

Det var ganske artige grimaser så vi får teste et par ganger :-)

Back
Topp