Onsdag i dag =)

Fru H

Mot nye tider
VIP
September 2012
Hva er planene for dagen damer?
Mannen skulle på lang skitur med jobben i dag, og jeg synes litt synd på han, for det er plutselig blitt skikkelig kaldt igjen!
Jeg fikk søs til å hjelpe meg med levering i bhg så jeg slapp ut med Lillebror.
Snart skal jeg sette på varmeren på bilen, så skal vi på handletur med min eldste søster. Greit med kjøpesenter i kulden =)
Natten har vært helt grei.
Det er litt småspising på natten her, ikke de lange måltidene vi hadde før. Så jeg har ikke helt oversik over matingen, gitt :p

Ikke beste natta for verken mor eller barn her, men hvis formen hennes er ok skal vi på besøk i barnehagen hennes.
Mannen skal ha to dager fri etter idag, det ser jeg veldig frem til:-)
Det er så kort avstand og så deilig vær at jeg skal ha henne i sela tenkte jeg:-)

Idag skal vi leke masse på lekematta, og mamman skal vaske klær. Pappan er syk og lillemor har en tann på vei ut så vi skal ikke noe spes! Må si det tar på å trøste baby og ta seg av syk mann samtidig! :p

Så deilig at han skal ha fri da!
Mannen her er i en periode med mye jobb og øvelser.
Litt stress, men det pleier ofte å være slik...

Idag skal vi leke masse på lekematta, og mamman skal vaske klær. Pappan er syk og lillemor har en tann på vei ut så vi skal ikke noe spes! Må si det tar på å trøste baby og ta seg av syk mann samtidig! :p
hehe ja, det er ikke bare bare!

HM.. Jeg mistenker at det har vært endel småspising i natt, for Lillebror var ikke spesielt sulten nå på morgenen, og litt survete. Nå sovnet han oppå en pute på sofaen...
Jaja, får kle på oss og dra for å handle :D

God morgen:-)Ikke så store planer i dag.Vaske hus og ut på tur i det strålende været:-)
Snuppa har sovet gjennom natta for første gang i natt.Våkna 06.10 og ville ha mat,og sov så til 8.15.
Utrolig deilig:-)

God morgen:)Ikke så store planer i dag.Vaske hus og ut på tur i det strålende været:)
Snuppa har sovet gjennom natta for første gang i natt.Våkna 06.10 og ville ha mat,og sov så til 8.15.
Utrolig deilig:)
SÅ deilig da :D
Herlig med gode netter!

Ja ,det var helt utrolig!Jeg våkna jo til vanlig foringstid,men snuppa sov som en stein:-)Skjønte ingenting da hun begynte å lage lyd,og jeg så at klokka var blitt morgen!!

Har hatt en bra natt her, men er litt usikker på om det blir babysang på oss i dag. Det starter 10:30 og Daniel har enda ikke hvilt... så han kommer jo garantert til å sovne i bilen.. og da er det jo ikke så kult å måtte vekke han for babysang... hmmm....

Natta har vært så som så, men det er vi jo blitt vante til :p Mannen skulle legge Hermine i går kveld, men hun vræla som en stukken gris så jeg måtte overta og da roa hun seg øyeblikkelig lille trollet o_O Men hun hiksta og klynka lenge etterpå, traumatisk å bli lagt av pappaen tydeligvis :eek: Da hun til slutt sovna måtte jeg levne et brukt ammeinnlegg i senga sammen med henne, ellers våkna hun når jeg forsøkte å forlate rommet. 2 timer senere lå hun fortsatt med nesa borra inn i ammeinnlegget :rolleyes: Sovna 20.30, første nattsnack kl 00.30, kl 01.30 og så klokka 05 og 06.30 :D Men hun surkler litt når hun sover så jeg fikk ikke sove fra 06 til 07.30 da vi sto opp o_O
Vi har ingen planer idag! Skal hente en ebaypakke på posten bare :p :D
Mannen skal jobbe overtid så tar meg muligens en tur til mamma i ettermiddag bare for å prate litt med andre voksne ;)

Har hatt en bra natt her, men er litt usikker på om det blir babysang på oss i dag. Det starter 10:30 og Daniel har enda ikke hvilt... så han kommer jo garantert til å sovne i bilen.. og da er det jo ikke så kult å måtte vekke han for babysang... hmmm....
Begynner å bli litt problematisk det der med timing av soving og aktiviteter synes jeg! Snuppa er slutta å sove overalt, og våkner når jeg flytter henne over fra bilstol til vogn eller omvendt. o_O Så nå er det viktig at hun får blundene sine i vogna, og så må alt annet times rundt det .eek:

Begynner å bli litt problematisk det der med timing av soving og aktiviteter synes jeg! Snuppa er slutta å sove overalt, og våkner når jeg flytter henne over fra bilstol til vogn eller omvendt. o_O Så nå er det viktig at hun får blundene sine i vogna, og så må alt annet times rundt det .eek:
Ja, tror det er viktigere at de får sove enn at vi får vært med på aktiviteter

Ja, tror det er viktigere at de får sove enn at vi får vært med på aktiviteter
Sovinga på dagen er alfaomega her iallfall! Hun klarer seg på bare smådupper også, men blir skikkelig utålmodig utover ettermiddagen da o_O

Så deilig at han skal ha fri da!
Mannen her er i en periode med mye jobb og øvelser.
Litt stress, men det pleier ofte å være slik...

Ja det blir deilig, så kan jeg få litt alenetid, det har jeg ikke hatt siden jeg var til tannlegen før jul.
Han må vel det når han jobber i militæret sikkert ja, skjønner det kan være tøft, men det virker som dere har veldig gode rutiner på hverdagen, og at du er en dyktig planlegger:-)

Vi ble hjemme, tar barnehage besøk i morgen, synes hun burde få sove ut.
Hun sover jo faktisk enda, gjort siden klokka 06.00 i morrest.

Natten har vært like dårlig som de tidligere nettene:confused: amming hver time. Sambo sto opp med emmeth kl halv 7 idag. Så fikk sove til 11:) det var skikkelig godt og litt søvn. Emmeth ligger ute hos vognen sin og sover;) ingen planer her idag. Er så trøtt og sliten om dagen.

Natta har vært så som så, men det er vi jo blitt vante til :p Mannen skulle legge Hermine i går kveld, men hun vræla som en stukken gris så jeg måtte overta og da roa hun seg øyeblikkelig lille trollet o_O Men hun hiksta og klynka lenge etterpå, traumatisk å bli lagt av pappaen tydeligvis :eek: Da hun til slutt sovna måtte jeg levne et brukt ammeinnlegg i senga sammen med henne, ellers våkna hun når jeg forsøkte å forlate rommet. 2 timer senere lå hun fortsatt med nesa borra inn i ammeinnlegget :rolleyes: Sovna 20.30, første nattsnack kl 00.30, kl 01.30 og så klokka 05 og 06.30 :D Men hun surkler litt når hun sover så jeg fikk ikke sove fra 06 til 07.30 da vi sto opp o_O
Vi har ingen planer idag! Skal hente en ebaypakke på posten bare :p :D
Mannen skal jobbe overtid så tar meg muligens en tur til mamma i ettermiddag bare for å prate litt med andre voksne ;)
Samme her også; av og til er det bare mamma som er bra nok, og det syns pappa'n er litt trist... :oops:Genialt med brukt ammeinnlegg! Jeg har lagt igjen genseren min oppe enkelte kvelder, men det lukter vel ikke nok.:)

I dag blir det avslapping hjemme, etter en lang dag sammen med søskenbarna i går og VAKSINASJON i morra. (Å neeeei..:() Snuppa sover etter å ha krangla seg til grøt til frokost, og mamsen koser seg med kaffe og fingerhekling. ;) Skulle gjerne vært ute en tur, men det er så glatt her! Det ligger tykk blankis rundt huset og ned til veien, og bakken ned dit er skummelt bratt. Note to self: neste gang bosetter vi oss på flata...

Vi ble hjemme, tar barnehage besøk i morgen, synes hun burde få sove ut.
Hun sover jo faktisk enda, gjort siden klokka 06.00 i morrest.
Skjønner ikke at du orker å stå opp før henne jeg :p

Back
Topp