Hva har dere gjort i helgen? :)

MaiTjohei

Forumet er livet
MAI 2013
Har vært så lite aktivitet her. Jeg er hekta på vinter-vm, så har sett alt av skiskyting. For et show! :D Ellers har vi bare slappet av og kost oss. Jeg har.faktisk vært på trening/tur hver dag denne uka, så det er jo fantastisk. Nå er det snart kjøttkaker til middag, og etterpå skal jeg og snuppa lage sjokoladekake. "Bamse" har nemlig bursdag i dag, så han må selvfølgelig få kake :P

Jeg har vært småsyk, men har likevel fått vært på en liten babyshopping, fått ordnet nytt soverom til meg (sånn at babyen sitt er klart) :) og i dag stod vesla opp med feber, så da har det blitt sofakos på oss..

Her har helga gått i bachelorskriving, siste innspurt før innlevering på førstkommende torsd. Har ellers slappet av med film og god mat. Ser virkelig frem til torsd når oppg leveres inn og sambo og jeg reiser til gdansk :D

jeg er hos mamma sammen med småttisene, de skal på vinterferie hos pappaen sin i morgen - mens jeg har husmorferie hjemme hos mamma :P
Helga har gått med til kos, ett par gåturer og i dag har vi vært på kino, ut å spist og feiret mamma og bonuspappaen min sin bryllupsdag.

Stille og rolig her :) kom hjem etter 5 fantastiske dager på Island, så sliten nå :p vært på besøk til noen med barn og hatt middagsgjester her :) hva med dere andre?

Igår såg jeg på at mannen malte sengen til store snuppa,tenkte jeg skulle hjelpe,men bekkenet streiket...og så koste vi oss med
tandori chicken med salat og nanbrød:-)
Idag har vi vert i eventyrskogen med barn og hunder,sammen med flere vennepar,vi har grillet pølse og laget eplekake på bål,
ungene har lekt og kost seg.....

Sent from my GT-P7310 using BV Forum

Så kjekt Dåke har hatt det i helgo då:) eg har hatt jobbehelg så føler eg ikkje har fått gjort noe annet:p

Sent from my HTC Wildfire S A510e using BV Forum mobile app

Har tilbrakt mye av helga på besøk på sykehuset.
Sambo blei lagt inn natt til fredag pga.rabdomyolyse...en tilstand som kommer av overtrening av en muskelgruppe :p
Heldigvis blei det oppdaget før nyrene ble påvirket, men må nok ligge der ei uke til.
Er også en liten vintersportfan(se på at andre gjør det ;), så har blitt mye vm titting
Helga blei ikke helt som planlagt, men håper på bedre tider neste helg :)

Stille og rolig her :) kom hjem etter 5 fantastiske dager på Island, så sliten nå :p vært på besøk til noen med barn og hatt middagsgjester her :) hva med dere andre?
Hvordan var island?

Så kjekt Dåke har hatt det i helgo då:) eg har hatt jobbehelg så føler eg ikkje har fått gjort noe annet:p

Noen må jo jobbe og,misunner deg faktisk,jeg lengter tilbake på jobb så utrolig no om dagen......

Har tilbrakt mye av helga på besøk på sykehuset.
Sambo blei lagt inn natt til fredag pga.rabdomyolyse...en tilstand som kommer av overtrening av en muskelgruppe :p
Heldigvis blei det oppdaget før nyrene ble påvirket, men må nok ligge der ei uke til.
Er også en liten vintersportfan(se på at andre gjør det ;), så har blitt mye vm titting
Helga blei ikke helt som planlagt, men håper på bedre tider neste helg :)
God bedring til mannen:-)

Noen må jo jobbe og,misunner deg faktisk,jeg lengter tilbake på jobb så utrolig no om dagen......

Det skjønner eg godt! ;) eg vurderer jo sykemelding, men guu kor kjedelig å gå heime då:p

Det skjønner eg godt! ;) eg vurderer jo sykemelding, men guu kor kjedelig å gå heime då:p

det er det,kjedelig og føler meg så hjelpesløs:

det er det,kjedelig og føler meg så hjelpesløs:

No er eg og sykemeldt i ei veke.. trenger ikkje noe lengre, så får håpe eg ikkje går på veggene.. er du sjukemeldt heilt ut?

Snart helg igjen ;)

No er eg og sykemeldt i ei veke.. trenger ikkje noe lengre, så får håpe eg ikkje går på veggene.. er du sjukemeldt heilt ut?

Ja både legen og fysioteraputen mener no det,men jeg håper no på mirakel:-)

Back
Topp