Stille her!

Har vært på jobb nåmi to dager og er helt ødelagt... Begynner å innse at jeg kanskje må kaste inn håndklede og sykemelde meg mer... E 50% sykemeldt nå.. Så har fri i morgen... Så får jeg se hvordan det går på torsdag å vurdere det der fra... Har faktisk begynnt å tenke på om jeg burde spurt legen om krykker:/

Har vært på jobb nåmi to dager og er helt ødelagt... Begynner å innse at jeg kanskje må kaste inn håndklede og sykemelde meg mer... E 50% sykemeldt nå.. Så har fri i morgen... Så får jeg se hvordan det går på torsdag å vurdere det der fra... Har faktisk begynnt å tenke på om jeg burde spurt legen om krykker:/

Ingen skam i å lytte til kroppen. Du skal jo fungere med små hjemme også.

Hør på kroppen din! Jeg hadde min første dag tilbake på jobb på mandag. Skal bare jobbe 20%, og valgte og være der hele dagen. Det var nok ikke så lurt, var uuutslitt og grinete og sur når jeg var ferdig. Klarte knapt og gå..
Så neste uke blir d nok to halve dager :))

Back
Topp