Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Bestilte vognrangla på rockmybaby.no hvor du får skreddersydde rangler, smokkesnorer og div. Man ser det ikke så godt på bildet, men det står <3 jenny <3 midt i perleraden, og den fikk hun av oss til jul. Et fint "minne" å ha når hun blir større tenkte jeg.Så vakkert! Utrolig flott sånn barnevognleke hun har, hvor er den kjøpt?![]()
Bygda heter Eresfjord og ligger 1times kjøring fra Molde. Mange som kommer hit for å slite seg opp på fjellene, men fordi jeg er en nordmann som er født UTEN ski på beina, så trives jeg bedre om sommer/høst med båtturer og blåbærplukking på setra. Bondeknølidyll med andre ord.Hvor er det forresten?![]()
Men så herlig! =)Bygda heter Eresfjord og ligger 1times kjøring fra Molde. Mange som kommer hit for å slite seg opp på fjellene, men fordi jeg er en nordmann som er født UTEN ski på beina, så trives jeg bedre om sommer/høst med båtturer og blåbærplukking på setra. Bondeknølidyll med andre ord.![]()
Bestilte vognrangla på rockmybaby.no hvor du får skreddersydde rangler, smokkesnorer og div. Man ser det ikke så godt på bildet, men det står <3 jenny <3 midt i perleraden, og den fikk hun av oss til jul. Et fint "minne" å ha når hun blir større tenkte jeg.![]()
Vi bor på Lillehammer, så det er et lite stykke =) Men ikke mer enn 3,5 time i ren kjøring.Tøft.Ja, det er ikke langt unna hverken Eresfjord eller der vi bor nå (Kortgarden). Hvor bor dere sa, siden du skal til Isfjorden liksom??
![]()
Kjekt at de får noe de kan bruke da.Stilig!Vi tenkte litt i samme bane, bare at vi kjøpte teppe til ham til jul med navnet, fødselsdato, klokkeslett, vekt og lengde på
![]()
Ja, men det er ei grei strekning det.Vi bor på Lillehammer, så det er et lite stykke =) Men ikke mer enn 3,5 time i ren kjøring.
De vi skal besøke er fra den kanten av landet, men har bodd her noen år og da ble vi kjent med de
Første gangen vi besøker de siden de flytter! Gleder oss![]()
Gleder meg masse til å se! Og selvsagt til å treffe vennene våre igjenJa, men det er ei grei strekning det.Om mini sover godt på turen og du har babyverden på mobilen, så flyr timene unna skal du se...
Håper det blir finvær da, så får dere se fjellene godt. Er en opplevelse i seg selv.![]()
Kjekt at de får noe de kan bruke da.Og om det ikke er koselig til barna, så er det iallfall koselig til mødrene! !
Jeg har også ei Barnet Vårt-bok med alle "detaljer" i, også tok jeg fot-og håndavtrykk i november.
Hehe.. Det skulle egentlig jeg også, men man tenker at man har god tid, og vips så er de et halvår! !Jeg skulle liksom ta hånd- og fotavtrykk med èn gang etter fødselen var planen, men har ikke somlet meg til det enda og nå er han snart 6 mnd*sukke* Kan bare glemme å få tatt håndavtrykk nå, for han knytter neven bare man kommer borti, og prøver man å åpne den, knytter han den bare hardere
![]()