Middagstråd(TIRSDAG)

mamat2prinsesser&4prinser

♡2007♡2009♡2012♡2018♡2021♡2023♡2026♡
VIP
Vi som prøver :)
September 2012
Novemberlykke 2018
Oktoberbarna 2021♡
Novemberfnuggene 2023
✨️Julestjernene2023✨️
Septembertassene 2026
Her blir det hjemmelaget frikadeller(kjøttkaker med masse løk i), poteter, brun saus og kokte grønnsaker til;)

Hva skal dere herlige frøkner ha og spise idag?:D

Jeg vet ikke :p Mannen skal jobbe overtid, så er bare meg idag. Spørs om jeg orker å kokkelere så mye da bare til meg, blir sikkert speilegg eller noe sånt :p

Jeg vet ikke :p Mannen skal jobbe overtid, så er bare meg idag. Spørs om jeg orker å kokkelere så mye da bare til meg, blir sikkert speilegg eller noe sånt :p

Ser den;) speilegg er godt det også da:) Godt med litt salat og fetaost til:)

Søsteren min og niesen kommer hit,men blir nok bare kyllingkjøttdeig,dolmio og pasta med grønnsaker :) Enkelt og godt :)

Hjemmelaget kyllinggryte med bacon i dag :)

Har ikke bestemt meg enda, men håper å bli inspirert når jeg drar på butikken senere :)
Men siden solstråla mi er forbyttet med en gretten liten fyr, så er det ikke sikkert det blir middag her i dag heller :p hehe Tror jeg må sikre meg med en pakke Fjordland-middag av et eller annet slag ;):p

Søsteren min og niesen kommer hit,men blir nok bare kyllingkjøttdeig,dolmio og pasta med grønnsaker :) Enkelt og godt :)

Det er jo kjempegodt:D Og lettvint;) Sånt liker vi:p

Kyllingkjøttdeig, paprika, blomkål, et beger creme fraiche og en slump fløte. Krydder og sprøstekt bacon :)
Eskil kontrollerer:

Haha, så utrolig nydelig han er:D<3 Digger de bollekinnene hans:D
Den gryta hørtes skikkelig god ut:) Den skal jeg prøve en dag:)

Kyllingkjøttdeig, paprika, blomkål, et beger creme fraiche og en slump fløte. Krydder og sprøstekt bacon :)
Eskil kontrollerer:
Bildetatt190213kl1550_zps1d2e048b.jpg

Så fin han er:-)

Her ble det gryta som jeg laget til barseltreffet, men det ble ikke mye igjen :flower

Her ble det lapskaus rester i dag..:)

Har ikke bestemt meg enda, men håper å bli inspirert når jeg drar på butikken senere :)
Men siden solstråla mi er forbyttet med en gretten liten fyr, så er det ikke sikkert det blir middag her i dag heller :p hehe Tror jeg må sikre meg med en pakke Fjordland-middag av et eller annet slag ;):p
Fjordland godt valg med kylling og naturris er faktisk veldig god! :D

Eskil kontrollerer:
Så godt han satt oppi der da :D Ei sånn skal jeg ha til neste baby, må jo være genial på reise! Og å bruke når babyen er nyfødt, for ergo er virkelig ikke noe god til nyfødtbaby, og knytinga med det elastiske sjalet blei jeg aldri noe god på :p ;)

Mannen kom hjem og redda meg! Så her blei det fiskeburger med ost og bacon, grove hamburgerbrød, diverse salat og chips til :D

Så godt han satt oppi der da :D Ei sånn skal jeg ha til neste baby, må jo være genial på reise! Og å bruke når babyen er nyfødt, for ergo er virkelig ikke noe god til nyfødtbaby, og knytinga med det elastiske sjalet blei jeg aldri noe god på :p ;)
Du, ringslynge er genialt nå fremover og helt til ungen er kjempestor :-p
Opp og ned bæring av toddlere f.eks ;)

Eskil kontrollerer:
Bildetatt190213kl1550_zps1d2e048b.jpg

Dere to asså ;):D Ser ut som dere har det så kos alltid! Og han er jo så nusselig der han sitter!
Skulle gjerne testa den gryta di en gang, men er så håpløs på kjøkkenet :eek:o_O Men noterer meg oppskriften likevel :p Kanskje jeg får mot til å teste en gang :p

Dere to asså ;):D Ser ut som dere har det så kos alltid! Og han er jo så nusselig der han sitter!
Skulle gjerne testa den gryta di en gang, men er så håpløs på kjøkkenet :eek:o_O Men noterer meg oppskriften likevel :p Kanskje jeg får mot til å teste en gang :p
Han trives godt når han får være med på det som skjer =)
DU, den gryta er veldig enkel :D

Back
Topp