mamat2prinsesser&4prinser
♡2007♡2009♡2012♡2018♡2021♡2023♡2026♡
VIP
Vi som prøver :)
September 2012
Novemberlykke 2018
Oktoberbarna 2021♡
Novemberfnuggene 2023
✨️Julestjernene2023✨️
Septembertassene 2026
♡Oktoberskattene 2026♡
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Smørte på med Dentinox før jeg la han ut i vogna, håper det hjelper litthan er såå skjønn altså! Digger klærne fra Lindex, spesielt bamseklærne, de har så mye fine farger og mønstre!
Nesten litt ergerlig at jeg har fått og arva nok klær i 68 og 74 så jeg ikke får dra ut å handle inn litt nytt![]()
Men i 80 har vi nesten ingenting så da MÅ jeg ut å handleDa blir det vel sommertøy, små kjoler og bleiebukser
Så fint det hjulet han hadde der var, hvor er det kjøpt? Eller er det kanskje etter jentene?
Hermine sover i vogna, men kan ta bilde av henne når hun står opp![]()
Kjempeflott klær også fin kjole<3 Herlig med hundevapsen som koser segtusen takkHerre min for ei nydelig lite blidjente hu Herminemor erKjempeflott klær også fin kjole<3 Herlig med hundevapsen som koser seg
![]()
nei tenkte på den store lekesaken som ser ut som at den kan trille bortover gulvetEi venninne av meg skaffet meg brukt tøy gjennom FBHar MASSE klær nå i str 68-74 vi også, men må kjøpte noe mer brukt i str 80-86 og skal shoppe noe nytt selv også
Klærne jeg har kjøpt er omtrent ikke brukt i det hele tatt, meste av det ser helt nytt ut
Kjøpte for 150 kr pr stappfulle handlepose med klær
![]()
Ja, er kjempekoselig og shoppe til de små, men merker godt at utvalget er mye større til jenter enn til gutter. Synes det er litt synd, for vi guttemammaer liker da velig godt og pynte våre små vi og
Det hjulet? Den tyggeleken som er rosa og bittelitt blå mener du? Den er kjøpt i 2010 på MENYKjøpte den til Neline den gang. Har vaska den og nå bruker Emmeth den
Har så mye babyleker fra jentene
![]()
Ja, gjør detHermine er alltid så stasen i tøyet, så gleder meg til det
<3
nei tenkte på den store lekesaken som ser ut som at den kan trille bortover gulvetSer ut som at det er FisherPrice...
nei tenkte på den store lekesaken som ser ut som at den kan trille bortover gulvetSer ut som at det er FisherPrice...
Vis vedlegget 4893Vis vedlegget 4894
Anette i snoopydrakt, sist brukt av mamman
Sent from my HTC Sensation Z710e using BV Forum
Lille prinsen min har på kosedress (MeMini by Kristine Vikse).
åååh, så herligDen lille gladgutten
I love it
<3 Tøff drakt
![]()
så søt hun er! Morsomt med arvaklær man selv har brukt!Vis vedlegget 4893Vis vedlegget 4894
Anette i snoopydrakt, sist brukt av mamman
Sent from my HTC Sensation Z710e using BV Forum
Så deilig den så ut da!