Natta jenter

mamat2prinsesser&4prinser

♡2007♡2009♡2012♡2018♡2021♡2023♡2026♡
VIP
Vi som prøver :)
September 2012
Novemberlykke 2018
Oktoberbarna 2021♡
Novemberfnuggene 2023
✨️Julestjernene2023✨️
Septembertassene 2026
♡Oktoberskattene 2026♡
Da legger jeg meg:) håper alle får en god natt:):):)

Natta herfra og!
Gutta har sovet lenge allerede.
På tide at mamman/ kona kommer seg i seng og :)

Har vært på vei i seng i noen timer alt, så det er vel på tide å gjøre alvor av det :rolleyes:o_O
Ha ei god natt med søte drømmer alle sammen! :)

Natta herfra og!
Gutta har sovet lenge allerede.
På tide at mamman/ kona kommer seg i seng og :)

Hadde dere en god natt?:) Var amming hver time fra kl 01 igjen her, er nok tennene!

Har vært på vei i seng i noen timer alt, så det er vel på tide å gjøre alvor av det :rolleyes:o_O
Ha ei god natt med søte drømmer alle sammen! :)

Gikk natten greit?:)

Håper dere fikk sovet godt:) Anette har slitt litt, og gjør det enda, klynker og styrer sovende i vogga si.

Sent from my HTC Sensation Z710e using BV Forum

Det ble en sen kveld på Arian i går. Jeg stelte han for natten kl.19.30, men like etter kom tidenes største bæsjebleie! Bæsj OVERALT - til og med bak øret endte han opp med, før jeg fikk reddet situasjonen og vasket ham ren! Tok ham med meg i badekaret etterpå, og koste oss - han har virkelig skjønt hvordan han skal plaske ordentlig med både armer og ben samtidig! ;) Han sovnet først for natten kl.22, men til gjengjeld sov han da sammenhengende uten amminger helt til kl.8 i dag tidlig! :)

Det ble en sen kveld på Arian i går. Jeg stelte han for natten kl.19.30, men like etter kom tidenes største bæsjebleie! Bæsj OVERALT - til og med bak øret endte han opp med, før jeg fikk reddet situasjonen og vasket ham ren! Tok ham med meg i badekaret etterpå, og koste oss - han har virkelig skjønt hvordan han skal plaske ordentlig med både armer og ben samtidig! ;) Han sovnet først for natten kl.22, men til gjengjeld sov han da sammenhengende uten amminger helt til kl.8 i dag tidlig! :)

Morsomt når man liksom ikke vet hvilken ende man skal begynne i :p:rolleyes:
Misunner deg badekaret! Skulle gjerne ha badet med Asle også, men vi har bare dusj, så han må i baljen sin. Plasker og styrer på oppi der han også, så alt innen en meter er klissvått etterpå :p
For en digg natt dere har hatt da :D

Håper dere fikk sovet godt:) Anette har slitt litt, og gjør det enda, klynker og styrer sovende i vogga si.

Sent from my HTC Sensation Z710e using BV Forum

Uff da:( er nok meget mulig det er tennene som plager henne. noen får rett og slett mer ubehag av og få tenner enn andre. Mathea har aldri hatt vondt når hu har fått tenner, Neline gråt hele døgnet uansett, så der vet jeg ikke om hu hadde vondt pga tenner. Og Emmeth er plaget av og få tenner! Alle er de forskjellige, de små:)

DET kaller jeg en fantastisk natt:D For ett godt sovehjerte han har:)<3

Uff da:( er nok meget mulig det er tennene som plager henne. noen får rett og slett mer ubehag av og få tenner enn andre. Mathea har aldri hatt vondt når hu har fått tenner, Neline gråt hele døgnet uansett, så der vet jeg ikke om hu hadde vondt pga tenner. Og Emmeth er plaget av og få tenner! Alle er de forskjellige, de små:)

Ja, hørt det er veldig forskjellig ja. Datteren til et vennepar av oss merket ingenting på datteren før de plutselig så noen tenner der inne hehe:-)

Back
Topp