Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Ja, jeg må inn der og kikke, litt tom for ideer om dagen. Jeg spiser lite pasta, ris og poteter, men kan jo sløyfe det i de fleste oppskrifter =)Laks, wok, panert fisk, grøt, kjøttkaker, taco, lasagne, pølse og makaroniform, stekt ris...ja det var vår middagsliste de neste ni dageneellers kan jeg anbefale rema1000 sine oppskrifter om du er litt matlei
![]()
Ja, jeg må inn der og kikke, litt tom for ideer om dagen. Jeg spiser lite pasta, ris og poteter, men kan jo sløyfe det i de fleste oppskrifter =)
Tror jeg klarte å bestemme meg for kyllinggryte eller hjemmelaget tomatsuppe i dag![]()
Nam, det så hvertfall veldig godt utEdit: var visst fri for rismå VIRKELIG handle for her blir det restemat av dimensjoner
fant tre ulike krydderpølser fra i sommer i fryseren og en halv pose frosen wokmix. Hadde en pakke med couscous og linser i skuffen, kokte den og stekte det andre og så rører jeg alt i hop med litt soyasaus! Satser på at det blir spiselig og at jeg husker å handle til i morra!
![]()
Ja det er greit med inspirasjon av og tilbytter du ut pasta, ris og poteter med noe? Kyllinggryte og tomatsuppe er godt da
tror det må inn på neste matplan. Nå er det prosjekt spise litt ut av fryseren og kjøkkenskapene
![]()
Nam!!!!Edit: var visst fri for rismå VIRKELIG handle for her blir det restemat av dimensjoner
fant tre ulike krydderpølser fra i sommer i fryseren og en halv pose frosen wokmix. Hadde en pakke med couscous og linser i skuffen, kokte den og stekte det andre og så rører jeg alt i hop med litt soyasaus! Satser på at det blir spiselig og at jeg husker å handle til i morra!
![]()
Det blei faktisk veldig godtNam, det så hvertfall veldig godt ut![]()
Spist marinert kyllingfilet, poteter, hjemmelaget saus og salatjentene elsker salat
de tok til og med 2 porsjoner
![]()
Er du ikke så glad i middagsmat? =)Ble ikke no middag her i dag gittMå skjerpe meg!
Er du ikke så glad i middagsmat? =)
Så braT er også veldig glad i salat!![]()
Å jo!Elsker middag! ..men det er så kjedelig å lage middag til bare meg selv, og så hadde jeg ikke no spennende i skapene, og så skal vi ut på shoppingtur i morgen, så da gadd jeg ikke dra ut i dag i tillegg. Pluss at Asle virkelig har fått gangen på det der med rulling, så han kan jeg jo ikke slippe av syne lenger
Får liksom ikke noe gjort da
I tillegg til rullinga, så snurrer han rundt som ei kompassnål, så selv om han bare får til å rulle èn vei, så vet jeg liksom aldri hvor han kommer til å ende opp. Jeg må rett og slett ta en runde med kritisk blikk og få gjort leiligheten mer babyvennlig en av dagene! Kan ikke vokte ham med haukeblikk hele dagen..
I dag hadde han ikke lyst å sitte i vippestolen heller, så da øynet jeg ikke no håp om å få spist maten mens den var varm heller om jeg hadde fått laget den uten å brenne den
Så da ble det knekkebrød gitt.
..og sjokoladepudding til dessert siden jeg syns litt synd på meg selvog så går den tross alt ut på dato i slutten av mars, så det var nok best at jeg åpnet den nå!
![]()