Ang kjønn

peppagris

Betatt av forumet
Er det noen her innen som har opplevd eller hørt om folk som har fått beskje om et kjønn og så kom det ut det motsatte ? Jordmor på OUL sa det kanskje var gutt men jeg er en av de som vil vite helt sikkert hvilke kjønn jeg får. Spiller ingen rolle for oss hva vi får men side jeg er svært opptatt av å få malt barnerommet og få alt inn i god tid før babyen pga eksamen rett før termin så lurer jeg på om det e vits å gå på privat ultralyd for å vite kjønnet når hun sa det kanskje var gutt. Navlestrengen var mellom beina :p

Jeg hadde ikke godtatt et "kanskje".
Det ville vært for utydelig svar for meg.
Her viste jordmor oss pungen og fanten på skjermen, så det var ingen tvil over hodet.
Hadde hun sagt kanskje, hadde jeg nok ikke turt å handle inn noe til gutt.
Jeg hadde tatt en privat ul :)

Sist gang så vi "tuten" og vi fikk det på ultrabildet så den gang var jeg ikke usikker. Har diskutert med min mann og han mener vi bør gå på en ultra til men tenker kanskje å vente litt så det blir mer sikkert :)

Sist gang så vi "tuten" og vi fikk det på ultrabildet så den gang var jeg ikke usikker. Har diskutert med min mann og han mener vi bør gå på en ultra til men tenker kanskje å vente litt så det blir mer sikkert :)
Jeg hadde ikke nølt hvertfall ;)
Håper dere får se det tydelig neste gang da :)

Her sa jordmor hun var helt sikker på at det er gutt. Jeg selv kan ikke si jeg syns det var veldig tydelig, men jeg maste på bekreftelse to ganger, og hun sa ja,jeg er helt sikker. Da mååå hun vel ha vært det?!?

Vi fikk med bilde av jenta vår!

Hos oss var JM veldig sikker på at det var en gutt.. Jeg spurte henne om hun så hvilket kjønn det var, å da fikk jeg til svar: "Har du ikke sett det? Jeg har sett det maaaaange ganger allerede, det blir en gutt"... Var liksom ikke i tvil den dama der, så da må jeg stole på det ;)

Det er visst lettere å se gutt. Så når de sier at det er en gutt, er det som regel til å stole på! :)
Jeg fikk vite jente rundt uke 12 forrige gang, og det stemte. Hun viste meg de tre strekene.
Så tror ikke de sier noe uten å være sikre. :)

Jeg fikk også vite tidlig at vi får en gutt. Da viste de pungen forfra og nedenfra... Jeg så at det var en gutt før mannen rakk spørre, hehe.

Jeg vet om 2 stk sim har fått feil. En ble fortalt gutt og fikk jente, og hun andre omvendt... Så ville nok ikke malt enda, om hun sa kanskje... Men det ville hun nok forklart bedre, hvis hun ikke var sikker..? Men stort sett stemmer det jo... Men hva med en ny ul? Eller snakke med hun en gang til? Hun har det uansett i papirene sine...

da har jeg vært på en privat ul klinikk, klarte ikke å vente lengre og der så jeg det ganske tydelig at det var en gutt :) så nå kan vi begynne å male og styre på :p fikk også se 3D av babyen og nå gleder jeg meg sånn og alt virker så mer virkelig. la juli måned komme fort :9
gratulerer med en gutt i magehuset :)

da har jeg vært på en privat ul klinikk, klarte ikke å vente lengre og der så jeg det ganske tydelig at det var en gutt :) så nå kan vi begynne å male og styre på :P fikk også se 3D av babyen og nå gleder jeg meg sånn og alt virker så mer virkelig. la juli måned komme fort :9
Gratulerer så mye med gutten! :)
Da trodde jordmor riktig også da! :)
Herlig med 3D da! Liknet han på deg eller? :)

Jordmor var ikke i tvil om at jeg har en jente i magen denne gangen, der var ikke noe dingel-dangel men tydelige streker. Forrige gang var det ingen tvil om at det var gutt. Første gang derimot kunne ikke legen se hvilket kjønn det var siden hun lå med beina i veien.

Mamma trodde hun skulle få en gutt da jeg ble født, men det er jo over 30 år siden, og jeg vil tro at ultralydapparatene er blitt bedre siden den gang.

Jordmor var ikke i tvil om at jeg har en jente i magen denne gangen, der var ikke noe dingel-dangel men tydelige streker. Forrige gang var det ingen tvil om at det var gutt. Første gang derimot kunne ikke legen se hvilket kjønn det var siden hun lå med beina i veien.

Mamma trodde hun skulle få en gutt da jeg ble født, men det er jo over 30 år siden, og jeg vil tro at ultralydapparatene er blitt bedre siden den gang.

Her var det heller ingen guttefant mellom bena! :p Bare noen hvite streker, som svarer til kjønnslepper. :). Helt likt som forrige gang! :) Veldig lyst på 3D ul også nå, og da ser man det jo veldig tydelig. :)

Back
Topp