Tidlig en mandags mooorgeeen..

Lilla-87

Forumet er livet
Klokka er litt over 07, og vi har stått opp og fått på klær, begge har spist frokost og det brenner i peisen. Jeg har til og med rukket å spille litt ruzzle/wordfeud.:p;)
Vesla våkna 04.45, så jeg skifta bleie, ga pupp og fikk opp en god rap hos henne. Men hun klarte ikke å roe seg igjen av den grunn, noe som resulterte i at vi sto opp kl.06. Når jeg hadde stelt og kledd vesla, la jeg henne på skuldra mi og da kom DEN sykeste rapen påfulgt av en klatt med gulp. Da var plutselig problemet løst, og hun sovna igjen..
Spørst om mutter'n også skal ta seg en dubb, før vi skal ut og farte litt seinere. :)
(Liker i grunn morgentimene når de er så fredfulle...) <3

Har dere noe på tapeten i dag da?

Tidlig oppe idag :) Her er storebror i fullt fart ennå,M sover... Har besøk av mamma og lillesøster,så skal sove litt snart ;)

Her er man oppe og skal ordne med lillemann som skal i barnehagen for jeg skal på kurs :)

Vi er oppe, tidligere enn vanlig.
Begge er ferdigstelt og frokost er klar :D
Mannen leverte T i barnehagen før jobb, vi våknet av at de drev og styrte og har bare duppet litt siden da.
Lillebror og jeg skal snart trille ned til eldste søstra mi. Hun skal trille han mens jeg trener :D
Ha en fin dag!

God morgen:) tidlig start på dagen her også:) emmeth våknet kl 6, har Vært våken hver time og puppa, så jeg er hjemme grunn helt hva ørska:confused::p he he. Sitter og koser oss foran vedovnen;) skal snart legge ut emmeth i vogna, han er kjempetrøtt:) også skal hu mor kose seg med fødeavdelingen:D

Mornings! Daniel startet dagen med skikkelig effektiv slimhoste, så ble litt gulp da. Men er nå godt at han får opp slimet. Han har allerede hatt dagens første dupp, og vi vasker klær og ellers bare koser oss i dag. Må kanskje ut på en trilletur når vi har fått hengt opp klærne som er i vaskemaskinen.

God morgen:) tidlig start på dagen her også:) emmeth våknet kl 6, har Vært våken hver time og puppa, så jeg er hjemme grunn helt hva ørska:confused::p he he. Sitter og koser oss foran vedovnen;) skal snart legge ut emmeth i vogna, han er kjempetrøtt:) også skal hu mor kose seg med fødeavdelingen:D
Ja, da kan du slappe av med goood samvittighet , når det er pupping hver time på natt!! Men han pleier å sove godt i vogna han? Jenny sover bare når vogna er bevegelse hun..:p

Mornings! Daniel startet dagen med skikkelig effektiv slimhoste, så ble litt gulp da. Men er nå godt at han får opp slimet. Han har allerede hatt dagens første dupp, og vi vasker klær og ellers bare koser oss i dag. Må kanskje ut på en trilletur når vi har fått hengt opp klærne som er i vaskemaskinen.
Usj, slimhoste er ikke noe særlig.. Men så godt at han blei kvitt det da.:) Hvordan var natta deres da?

Ja, da kan du slappe av med goood samvittighet , når det er pupping hver time på natt!! Men han pleier å sove godt i vogna han? Jenny sover bare når vogna er bevegelse hun..:p

Med nr 2 hadde vi store problemer med søvnen, hu sov max 2 timer på natta og kanskje en time på dagen. Kunen gå med henne i vogna i halvannen time før hu sovnet og våknet med èn gang vognen stoppa opp. Sover hu godt i senga si på dagen? Ja, jeg gidder ikke og gjøre stort idag. Tenkte og bare vaske litt tøy ellers kommer nok rompa til og være godt planta i sofaen;) he he... Emmeth sover utrolig godt ute i vogna si. Triller han 2-5 min og han sover som en stein:D men de siste 4 dagen har han våknet mye og sovet lite, tilogmed ute i vogna. Er nok pga 2 jeksler som er på vei(2 store kuler)

Uff da, er han forkjølet? Har han sovet godt i natt?:)

Ganske grei. Amming kl 1 og 3.30 og 06.00 kan ikke klage da
:p

Det hørtes jo ut som en helt ok natt det;):) Godt han sover, under dere virkelig det:)

Har amma så mange ganger i natt at jeg har mista tellinga, men puppene var så godt som tomme da jeg våkna så snuppa fikk seg bare en minisup da hun våkna :eek: Hun begynte å kave kl 06, så da turte jeg ikke røre på meg i senga i redsel for at hun skulle våkne :eek: Selv lå jeg i en så vond vinkel at jeg ikke fikk sove, så lå å slumra i en times tid før jeg turte å snu litt på meg...da våkna hun o_O Men hun lå musestille å så i taket og kose med pysjamasjakka mi i en time, så jeg duppa litt da :rolleyes: Så vi sto opp kl 08, så fikk hun litt potet og squash-mos, mm og en lur i vogna!
Nå har jeg drevet på å pumpa i snart en time, må pumpe en og en pupp for ett sett av pumpedeler smelta på kokings :eek: Må nok ut å få tak i et nytt sett deler pronto for dette går ikke!

Daniel sliter med forkjølelse enda ja - har nesten vært mer forkjølet enn frisk siden han ble født omtrent... men sånn er det vel med storebror i barnehage som tar med seg hjem alle basseluskene...

Har amma så mange ganger i natt at jeg har mista tellinga, men puppene var så godt som tomme da jeg våkna så snuppa fikk seg bare en minisup da hun våkna :eek: Hun begynte å kave kl 06, så da turte jeg ikke røre på meg i senga i redsel for at hun skulle våkne :eek: Selv lå jeg i en så vond vinkel at jeg ikke fikk sove, så lå å slumra i en times tid før jeg turte å snu litt på meg...da våkna hun o_O Men hun lå musestille å så i taket og kose med pysjamasjakka mi i en time, så jeg duppa litt da :rolleyes: Så vi sto opp kl 08, så fikk hun litt potet og squash-mos, mm og en lur i vogna!
Nå har jeg drevet på å pumpa i snart en time, må pumpe en og en pupp for ett sett av pumpedeler smelta på kokings :eek: Må nok ut å få tak i et nytt sett deler pronto for dette går ikke!

Uff, for noe skit. Det skal jo ikke at den smelter under koking.. Så håper du får ett nytt i retur:) Ja, jeg har gitt opp og pumpe(nå tar emmeth puppen i 5 min på hver side) Det tar for lang tid og pumpe en og en pupp av gangen :oops: o_O

Uff, for noe skit. Det skal jo ikke at den smelter under koking.. Så håper du får ett nytt i retur:) Ja, jeg har gitt opp og pumpe(nå tar emmeth puppen i 5 min på hver side) Det tar for lang tid og pumpe en og en pupp av gangen :oops: o_O
Ja det skjønner jeg godt! Ser jo bare nå hvor håpløst det er etter EN pumping! Får jo ikke gjort noenting annet o_O Bra Emmeth tar puppen da :D Hermine tømmer alltid en pupp på 5 minutter hun, men pumpa bruker 20 minutt! :eek:

Ja det skjønner jeg godt! Ser jo bare nå hvor håpløst det er etter EN pumping! Får jo ikke gjort noenting annet o_O Bra Emmeth tar puppen da :D Hermine tømmer alltid en pupp på 5 minutter hun, men pumpa bruker 20 minutt! :eek:

Pumpa bruker 1 time på og tømme mitt bryst:( Tror emmeth er fornøyd etter 5 min, brystet er ikke tømt, eller tror jeg da?! Sjekka igår og trykka kanskje litt hardt for strålen sto til værs og over sofaen og rett på stueveggen :laughing002 Han blir tilbudt MME etter hvert måltid og drikker max 30 ml. Jeg er veldig glad for han har begynt og ta pupp på dagstid igjen:)
Håper du får reklamasjon på pumpa di:)

Med nr 2 hadde vi store problemer med søvnen, hu sov max 2 timer på natta og kanskje en time på dagen. Kunen gå med henne i vogna i halvannen time før hu sovnet og våknet med èn gang vognen stoppa opp. Sover hu godt i senga si på dagen? Ja, jeg gidder ikke og gjøre stort idag. Tenkte og bare vaske litt tøy ellers kommer nok rompa til og være godt planta i sofaen;) he he... Emmeth sover utrolig godt ute i vogna si. Triller han 2-5 min og han sover som en stein:D men de siste 4 dagen har han våknet mye og sovet lite, tilogmed ute i vogna. Er nok pga 2 jeksler som er på vei(2 store kuler)
Hun sover godt i seng og i ei stor vugge vi har ståenende på stua. Og sovner hun på lekematta si, i vippestolen eller bilstolen, så sover hun godt der også.:p
Ja, de tennene.. Jenny har sikla fælt ei stund nå, og i tillegg til å ha hendene godt planta i munnen til enhver tid også er hun veldig sutrete, så tror jeg tenner er på vei her også. Ingen store kuler enda da, men.. I går kveld var hun helt på styr og det var ingenting som var bra nok, så jeg smurte på pittelitt Dentinox og da slukna hun for natta. :)

Back
Topp