Lilla-87
Forumet er livet
Klokka er litt over 07, og vi har stått opp og fått på klær, begge har spist frokost og det brenner i peisen. Jeg har til og med rukket å spille litt ruzzle/wordfeud.

Vesla våkna 04.45, så jeg skifta bleie, ga pupp og fikk opp en god rap hos henne. Men hun klarte ikke å roe seg igjen av den grunn, noe som resulterte i at vi sto opp kl.06. Når jeg hadde stelt og kledd vesla, la jeg henne på skuldra mi og da kom DEN sykeste rapen påfulgt av en klatt med gulp. Da var plutselig problemet løst, og hun sovna igjen..
Spørst om mutter'n også skal ta seg en dubb, før vi skal ut og farte litt seinere.
(Liker i grunn morgentimene når de er så fredfulle...) <3
Har dere noe på tapeten i dag da?
Vesla våkna 04.45, så jeg skifta bleie, ga pupp og fikk opp en god rap hos henne. Men hun klarte ikke å roe seg igjen av den grunn, noe som resulterte i at vi sto opp kl.06. Når jeg hadde stelt og kledd vesla, la jeg henne på skuldra mi og da kom DEN sykeste rapen påfulgt av en klatt med gulp. Da var plutselig problemet løst, og hun sovna igjen..
Spørst om mutter'n også skal ta seg en dubb, før vi skal ut og farte litt seinere.
(Liker i grunn morgentimene når de er så fredfulle...) <3
Har dere noe på tapeten i dag da?
Han blir tilbudt MME etter hvert måltid og drikker max 30 ml. Jeg er veldig glad for han har begynt og ta pupp på dagstid igjen