• Forumet vil være nede på grunn av nødvendig vedlikehold februar 11. juli kl. 00:00 til kl. 02:30.

3 for 2 på Princess

kariness

Elsker forumet
Alle barneprodukter er på tilbud hos Princess nå, 3 for 2 på alle barneting! :D

Jeg trenger fortsatt:
  • Dyne 80x100
  • Pute (sånn flat)
  • Laken til madrassen
  • Sengesett
Så tenkte kanskje det kan være greit å kjøpe det der ^^
Trenger man sånn tisselaken?
Hvor mange sengesett trenger man? (hvor ofte skal man bytte det liksom?)
Hvor mange laken?

Man trenger jo forsåvidt bare to sengesett og laken, for å ha på ett mens man vasker det andre, men greit å ha litt flere i tilfelle ulykker utenfor bleia osv ;) Vi bytta det ca. annenhver uke, syns det var greit :)
Da storebror var baby, brukte vi ikke tisselaken. De puster litt dårlig, så han svetta mye som ikke fordampet. Det gjorde at han ble både klam og etterhvert kald :( Men de var kjekke å ha når han var dårlig eller om han hadde perioder hvor han bæsja eller tissa ekstremt mye på natta.
Pute trenger du ikke før babyen er ca. ett år, altså :) Den nøytrale hodestillingen kan forstyrres av å bruke pute for tidlig...

Man trenger jo forsåvidt bare to sengesett og laken, for å ha på ett mens man vasker det andre, men greit å ha litt flere i tilfelle ulykker utenfor bleia osv ;) Vi bytta det ca. annenhver uke, syns det var greit :)
Da storebror var baby, brukte vi ikke tisselaken. De puster litt dårlig, så han svetta mye som ikke fordampet. Det gjorde at han ble både klam og etterhvert kald :( Men de var kjekke å ha når han var dårlig eller om han hadde perioder hvor han bæsja eller tissa ekstremt mye på natta.
Pute trenger du ikke før babyen er ca. ett år, altså :) Den nøytrale hodestillingen kan forstyrres av å bruke pute for tidlig...

Så masse ting du vet <3

Jammen så bra :D Da vet jeg jo en hel del.. Så da kan jo kanskje tisselaken være grei å ha hvis jeg plutselig skulle trenge det! :D Perfekt!
Da trenger jeg bare å kjøpe dyne, 1 sengesett (har et fra før) og tisselaken! Da har vi 3 ting :D hurra!

Jeg har hatt tisselagen hele veien,kan jo komme gulp,oppkast ol.... kjekt å bevare madrassen:-)

Sent from my GT-P7310 using BV Forum

Jeg har hatt tisselagen hele veien,kan jo komme gulp,oppkast ol.... kjekt å bevare madrassen:-)

Sent from my GT-P7310 using BV Forum
Aha! Det er greit å få litt fler erfaringer! :D takk!

Alle barneprodukter er på tilbud hos Princess nå, 3 for 2 på alle barneting! :D

Jeg trenger fortsatt:
  • Dyne 80x100
  • Pute (sånn flat)
  • Laken til madrassen
  • Sengesett
Så tenkte kanskje det kan være greit å kjøpe det der ^^
Trenger man sånn tisselaken?
Hvor mange sengesett trenger man? (hvor ofte skal man bytte det liksom?)
Hvor mange laken?
Sniker fra juni 12 jeg :-)

Er greit med litt skift på senga. Hadde omgangssyken for en stund siden. Vi har vel 4sett med sengetøy. Å det holdt ikke for oss. Endte med at hu lå med tepper over seg. Siden vi gikk tom for senge tøy å dyne.
Tisse laken er et must hvis man får en gulpe baby eller under omgangssyken. Sånn at madrassen ikke må på rens ofte.
Vi bruker ikke pute enda, 8mnd. Men tenkte på det snart.
Men man må se ann babyen når den kommer. For alle er forskjellige :-)

Lykke til :-)

Sniker fra juni 12 jeg :-)

Er greit med litt skift på senga. Hadde omgangssyken for en stund siden. Vi har vel 4sett med sengetøy. Å det holdt ikke for oss. Endte med at hu lå med tepper over seg. Siden vi gikk tom for senge tøy å dyne.
Tisse laken er et must hvis man får en gulpe baby eller under omgangssyken. Sånn at madrassen ikke må på rens ofte.
Vi bruker ikke pute enda, 8mnd. Men tenkte på det snart.
Men man må se ann babyen når den kommer. For alle er forskjellige :-)

Lykke til :-)

Det er så fint med dere snikere som har litt erfaring altså! Tusen takk! :)
Å ja, tenker at madrass på rens er stress :S

Tusen takk!

Madrassbeskytter/overmadrass er genialt :) Den er enkel å ta av, og kokes på 90 grader i vaskemaskina. Det gjorde vi hvis det kom gulp osv.

Back
Topp